بدترین خبر برای عراقی‌ها؛

رونالدو در بغداد حضور ندارد!

با اعلام باشگاه النصر، رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان دیدار با الشرطه در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را از دست داد.

کد خبر: ۱۴۵۴
رونالدو در بغداد حضور ندارد!

علاقه‌مندان فوتبال در عراق و طرفداران پرشور کریستیانو رونالدو با شنیدن خبر بیماری او، با یکی از بدترین اتفاقات ممکن روبه‌رو شدند. در حالی که طی ساعات گذشته شایعاتی درباره وضعیت سلامتی این ستاره پرتغالی مطرح شده بود، اکنون باشگاه النصر با انتشار یک بیانیه رسمی، این اخبار را تأیید کرد و به‌طور رسمی از غیبت رونالدو در سفر تیم به بغداد خبر داد.

بیماری ویروسی، مانع حضور رونالدو در بغداد

رونالدو به دلیل بیماری نتوانست تیم النصر را برای دیدار با الشرطه در سفر به بغداد همراهی کند. این اتفاق در حالی رخ داد که هواداران عراقی از مدت‌ها پیش برای حضور این فوق ستاره در کشورشان لحظه‌شماری می‌کردند و با اشتیاق فراوان بلیت‌های بازی را خریداری کرده بودند. حالا با انتشار این خبر، بسیاری از آن‌ها ناامید شده‌اند و فرصت دیدار نزدیک با برنده پنج توپ طلای جهان را از دست داده‌اند.

اطلاعیه رسمی باشگاه النصر

باشگاه النصر در بیانیه خود در مورد وضعیت سلامتی رونالدو چنین آورده است:

«کاپیتان النصر، کریستیانو رونالدو، امروز حال مساعدی نداشت و پس از معاینه‌های پزشکی مشخص شد که به یک عفونت ویروسی مبتلا شده است. پزشک تیم توصیه کرده که او نیاز به استراحت دارد و باید در محل اقامت خود باقی بماند. بنابراین، او در سفر امروز به عراق همراه تیم نخواهد بود. امیدواریم کاپیتانمان به‌زودی بهبود یابد.»

ناامیدی هواداران عراقی از غیبت رونالدو

هواداران پرشور عراقی که روزها و هفته‌ها در انتظار حضور کریستیانو رونالدو در کشورشان بودند، حالا با خبری تلخ و ناامیدکننده مواجه شده‌اند. بسیاری از آن‌ها ساعت‌ها در صف‌های طولانی ایستاده بودند تا بلیت مسابقه النصر و الشرطه را تهیه کنند، اما با بیماری رونالدو، آرزوی دیدار نزدیک با او فعلاً برآورده نخواهد شد.

این غیبت ناگهانی ضربه بزرگی به اشتیاق هواداران در عراق وارد کرده، چرا که حضور یکی از بزرگ‌ترین ستارگان دنیای فوتبال در این کشور برای بسیاری از علاقه‌مندان به‌عنوان یک اتفاق بزرگ و خاطره‌انگیز در نظر گرفته شده بود.

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها