راز پشت پرده جدایی مهند علی از تراکتور فاش شد!

انتقال مهند علی به تراکتور در هفته‌های اخیر خبرساز شده بود. اما ناگهان و به صورت غیرمنتظره، این انتقال منتفی شد. حالا جزئیات جدیدی از دلایل این جدایی عجیب فاش شده است که می‌تواند برای هواداران فوتبال بسیار جالب باشد.

کد خبر: ۹۹۹
راز پشت پرده جدایی مهند علی از تراکتور فاش شد!

مهند علی، مهاجم عراقی که به نظر می‌رسید به تراکتور پیوسته است، در یک اتفاق غیرمنتظره از جمع شاگردان اسکوچیچ جدا شد. مسئولان باشگاه تراکتور تاکنون دلیلی مشخص برای این جدایی اعلام نکرده‌اند، اما حالا شایعاتی در مورد علت اصلی این موضوع به گوش می‌رسد.

گفته می‌شود مهند علی در تست‌های پزشکی باشگاه تراکتور مردود شده است. ظاهراً این بازیکن به دلیل مصدومیت‌هایی که داشته، نتوانسته است نظر کادر پزشکی باشگاه را جلب کند. این در حالی است که پیش از این، خبر از توافق کامل بین علی و تراکتور منتشر شده بود و حتی قرارداد اولیه نیز امضاء شده بود.

سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، در این باره گفته است: «مهند علی در تمرینات شرکت نکرد و فقط در تبریز حضور داشت. ما برای بستن قرارداد برخی شروط داریم و باید توافقاتی میان طرفین صورت بگیرد که این موضوع انجام نشد.»

اما به نظر می‌رسد که دلیل اصلی این جدایی، همان مصدومیت‌های مهند علی بوده است. یک منبع آگاه در این زمینه گفته است: «شاید مسئولان تراکتور این ماجرا را علنی نمی‌کنند تا مشکلی برای امضای قرارداد مهند علی با باشگاهی دیگر به وجود نیاید.»

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک