پرسپولیس استادیوم ناآماده را به AFC‌ معرفی کرد!

در حالی که همه منتظر بودند پرسپولیس به دلیل تعمیرات ورزشگاه آزادی، بازی‌های آسیایی خود را در ورزشگاهی دیگر برگزار کند، این تیم تصمیم عجیبی گرفته است. سرخپوشان پایتخت علیرغم اعلام رسمی مسئولان مبنی بر آماده نبودن ورزشگاه آزادی برای مسابقات بین‌المللی، همچنان اصرار دارند که بازی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا را در این ورزشگاه برگزار کنند. این تصمیم پرسپولیس، موجی از واکنش‌ها را در پی داشته است.

کد خبر: ۹۹۷
پرسپولیس استادیوم ناآماده را به AFC‌ معرفی کرد!

 

باشگاه پرسپولیس در اقدامی غافلگیرکننده، ورزشگاه آزادی را به عنوان میزبان دیدارهای خود در لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) معرفی کرده است. این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که پیش از این، مسئولان ورزشگاه آزادی اعلام کرده بودند به دلیل تعمیرات گسترده، این ورزشگاه تا چند ماه آینده آماده میزبانی مسابقات نخواهد بود.

علی تارقلی‌زاده، رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال، پیشتر گفته بود که به دلیل شرایط فعلی ورزشگاه آزادی، این ورزشگاه نمی‌تواند میزبان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین دیدار تیم ملی ایران در شهریور ماه باشد. با این حال، پرسپولیس بدون توجه به این هشدارها، همچنان اصرار بر برگزاری بازی‌های خود در ورزشگاه آزادی دارد.

این تصمیم پرسپولیس، پرسش‌های زیادی را در خصوص آمادگی ورزشگاه آزادی برای میزبانی مسابقات بین‌المللی ایجاد کرده است. آیا ورزشگاه آزادی تا شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تعمیرات لازم را انجام خواهد داد؟ آیا این تصمیم، ریسکی بزرگ برای پرسپولیس به حساب نمی‌آید؟ این‌ها سوالاتی هستند که هواداران فوتبال و کارشناسان این حوزه در انتظار پاسخ آن‌ها هستند.

گفتنی است که قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۲۵ مرداد برگزار خواهد شد و نمایندگان ایران از ۲۷ شهریور به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها