گفت‌وگوی جالب حنیف عمران‌زاده؛ از سوء تفاهمات تا رقص‌های لو رفته!

حنیف عمران‌زاده، مدافع و مربی پیشین استقلال، با اظهارات صادقانه و خنده‌دار خود، همچنان در کانون توجهات قرار دارد. صحبت‌های او همیشه جذابیت خاصی دارد و اخیراً در مصاحبه‌ای به خاطرات و تجربه‌های جالبی از دوران فعالیتش اشاره کرده است.

کد خبر: ۹۷۱
گفت‌وگوی جالب حنیف عمران‌زاده؛ از سوء تفاهمات تا رقص‌های لو رفته!

سایت خبری پاس‌گل به نقل از خبر ورزشی؛ حنیف عمران‌زاده در مصاحبه اخیرش به چند موضوع جالب پرداخت. او از سوء تفاهمات گذشته با مهدی رحمتی گفت و اشاره کرد که قبلاً فکر می‌کرده مهدی عامل جدایی‌اش از استقلال بوده، اما بعدها فهمید که علیرضا منصوریان، سرمربی وقت، به دلیل مسائل فنی و بالا رفتن سنش از باشگاه خواسته بود که او را کنار بگذارند.

وی همچنین از تجربه نارضایتی‌اش از برخورد باشگاه استقلال در سال ۱۳۹۷ سخن گفت و به نحوه نادرست رسیدگی به مطالباتش و مشکلاتی که در این راستا با سازمان لیگ و کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت، اشاره کرد. عمران‌زاده به طور خاص از سندی انتقاد کرد که به کنفدراسیون ارسال شد و در آن قید شده بود که او مطالباتش را دریافت کرده است.

حنیف عمران‌زاده

در بخش دیگری از مصاحبه، عمران‌زاده به فیلم‌های منتشر شده از رقص‌هایش اشاره کرد و گفت که نمی‌داند چرا فیلم‌های رقص بازیکنان شمالی همیشه لو می‌رود. او همچنین به خاطره‌ای جالب از برخورد با پروفسور سمیعی پرداخت و گفت که روزی در هتل که در آن اردو زده بودند، پروفسور سمیعی اشتباهاً وارد اتاق آنها شده بود و بعد از این حادثه، تلاش کردند تا با این پزشک برجسته عکسی به یادگار بگیرند.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها