پشت پرده جنجالی قرارداد بیرانوند؛ درویش و بازی‌های پنهان!

علیرضا بیرانوند در تازه‌ترین اظهارات خود به جنجال‌های قراردادش پرداخت و به انتقاد از رضا درویش، مدیرعامل سابق پرسپولیس، پرداخت. بیرانوند معتقد است که درویش با اضافه کردن بند فسخ به قراردادش، توجهی به منافع باشگاه نداشته است.

کد خبر: ۹۶۴
پشت پرده جنجالی قرارداد بیرانوند؛ درویش و بازی‌های پنهان!

سایت خبری پاس‌گل به نقل از ورزش سه؛ بیرانوند در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد که اضافه کردن بند فسخ به قراردادش به خاطر این بود که درویش قصد داشت برکنار شود و برای همین الحاقیه‌ای را به قرارداد او اضافه کرد. او افزود که اگر درویش دلسوز باشگاه بود، نباید چنین الحاقیه‌ای را به قراردادش اضافه می‌کرد.

بیرانوند همچنین اشاره کرد که در دوران مدیریت درویش، تلاش‌هایی برای تمدید قرارداد بازیکنان صورت گرفته بود، اما برخی از مشکلات مدیریتی باعث شد که این تمدیدها به درستی انجام نشود. او گفت که به درویش پیشنهاد داده بود تا با قراردادی مناسب‌تر باقی بماند، اما درویش به جای توجه به نیازهای تیم، بیشتر به فکر حفظ موقعیت خود بود.

او ادامه داد: "درویش باید با دلسوزی بیشتری عمل می‌کرد و نباید اجازه می‌داد که باشگاه با مشکلات مدیریتی روبرو شود. حالا که مدیرعامل جدید در حال کار است، امیدوارم پرسپولیس به موفقیت‌های بیشتری دست یابد."

بیرانوند در پایان تاکید کرد که با وجود این حواشی، همچنان آرزوی موفقیت برای پرسپولیس دارد و از اینکه برخی از مشکلات به صورت عمومی مطرح شده، ناراحت است.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها