اتهامات جدید و جنجالی بیرانوند علیه علی پروین!

علیرضا بیرانوند در گفتگویی تازه، اتهام جدیدی به علی پروین وارد کرده و مدعی شده که این اسطوره پرسپولیس مانع از بازگشتش به تیم شده است. این اظهارات حاوی نکات قابل توجهی است که توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

کد خبر: ۹۵۵
اتهامات جدید و جنجالی بیرانوند علیه علی پروین!

سایت خبری پاس‌گل به نقل از ورزش سه؛ بیرانوند در گفتگوی خود ادعا کرد که بعد از فسخ قراردادش با پرسپولیس، تلاش‌های زیادی برای بازگشت به تیم صورت گرفته، اما عده‌ای از پیشکسوتان مانع این بازگشت شده‌اند. او به طور خاص به مکالمه‌ای اشاره کرد که در آن برخی از پیشکسوتان، به مدیرعامل باشگاه فشار آورده بودند که اجازه بازگشت بیرانوند را ندهد و تهدید کرده بودند که اگر او برگردد، مدیرعامل باید به فکر ترک صندلی خود باشد.

در میان انتقاداتی که بیرانوند به پیشکسوتان وارد کرده، نام علی پروین به طور خاص به چشم می‌آید. پروین، که رابطه نزدیکی با رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس دارد، به عنوان فردی که می‌توانسته این فشارها را اعمال کند، شناخته شده است. بیرانوند به طور غیرمستقیم به پروین اشاره کرده و این موضوع می‌تواند به تنش‌های بیشتری بین این دو طرف منجر شود.

حال باید دید واکنش‌های احتمالی رضا درویش و علی پروین به این اتهامات چه خواهد بود و آیا این موضوع تأثیراتی بر روابط داخلی باشگاه پرسپولیس خواهد گذاشت.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها