تغییر غیرمنتظره در پرسپولیس؛ شماره ۱۰ برای یک چهره‌‌ی جدید! + عکس

پرسپولیس در آستانه فصل جدید شاهد تغییراتی جالب توجه است که یکی از آنها به پیراهن شماره ۱۰ اختصاص دارد. در این خبر به بررسی این تغییر غیرمنتظره و پیامدهای آن خواهیم پرداخت.

کد خبر: ۹۵۰
تغییر غیرمنتظره در پرسپولیس؛ شماره ۱۰ برای یک چهره‌‌ی جدید! + عکس

سایت خبری پاس‌گل به نقل از فوتبالی؛ تمرینات پیش فصل پرسپولیس تحت نظر خوان کارلوس گاریدو و کادر فنی در حال برگزاری است. در ابتدا قرار بود پرسپولیسی‌ها برای یک اردوی چندروزه به هلند بروند، اما این اردو لغو شد و اکنون قرار است این تیم به ترکیه برود.

عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تا به حال رضایت‌بخش نبوده است. جذب بازیکنانی همچون فرشاد احمدزاده، علی علیپور و ایوب العملود نتوانسته است به‌طور کامل نیازهای تیم را برطرف کند. این تیم همچنان در جستجوی جانشین مناسب برای علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی است، اما با تمدید قرارداد برخی از بازیکنان، پرسپولیس هنوز تیمی نسبتا پرمهره به نظر می‌رسد.

عیسی آل کثیر

یکی از این بازیکنان، عیسی آل کثیر است که قراردادش تمدید شده و پس از بازگشت از سپاهان، نقش مهمی در قهرمانی تیمش ایفا کرد. حالا، عیسی با پیراهن شماره 10 در تمرینات حضور دارد. جالب اینجاست که او پیش از این با پیراهن شماره 72 بازی می‌کرد، اما اکنون به نظر می‌رسد که قصد دارد جایگاه شماره 10 را به عهده بگیرد. پیش از این، نام‌هایی همچون فرشاد احمدزاده، اوستون اورونوف و علی علیپور به عنوان کاندیداهای اصلی این شماره مطرح بودند، اما در حال حاضر عیسی آل کثیر صاحب این شماره است. باید منتظر بود و دید با شروع مسابقات، چه تغییراتی در تیم پرسپولیس رخ خواهد داد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها