خارجی جدید پرسپولیس از بولیوی می‌آید؟

با توجه به مشکلات پیش‌آمده در جذب یحیی عطیه‌الله، کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس به گزینه‌ای دیگر روی آورده است. اگر مذاکرات با عطیه‌الله به نتیجه نرسد، که به نظر هم می‌رسد نمی‌رسد، مارسلو سوارز، مدافع بولیویایی، به جمع سرخ‌پوشان خواهد پیوست.

کد خبر: ۹۲۶
خارجی جدید پرسپولیس از بولیوی می‌آید؟

کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، از همان ابتدا دو مدافع چپ را به عنوان جایگزین‌های احتمالی عبدالکریم حسن معرفی کرده بود: یحیی عطیه‌الله و مارسلو سوارز. در هفته‌های اخیر، باشگاه پرسپولیس مذاکرات فشرده‌ای را با هر دو بازیکن انجام داده تا بتواند گزینه مناسبی را برای سمت چپ خط دفاعی به خدمت بگیرد. گزینه اصلی این باشگاه، یحیی عطیه‌الله، مدافع مراکشی باشگاه سوچی روسیه است که پرسپولیس برای جذب او به صورت رسمی به باشگاه سوچی نامه زده است. اما به نظر می‌رسد این انتقال به راحتی صورت نمی‌گیرد. علاوه بر سخت‌گیری‌های باشگاه روسی، خود عطیه‌الله نیز بنا به توصیه سرمربی تیم ملی مراکش، تمایلی به حضور در لیگ ایران نشان نداده است. همچنین مدیر برنامه‌های او در میان پیشنهادات دریافتی، هیچ اشاره‌ای به پرسپولیس نکرده است.

در صورت نهایی نشدن انتقال عطیه‌الله، گزینه بعدی پرسپولیس مارسلو سوارز، مدافع چپ تیم ملی بولیوی است. این بازیکن ۲۳ ساله که تاکنون تنها در لیگ داخلی کشورش بازی کرده و تجربه بین‌المللی کمی دارد، در حال حاضر عضو تیم ملی بولیوی است و شش بازی ملی در کارنامه‌اش دارد. ارزش مارسلو در ترنسفر مارکت حدود ۸۰۰ هزار دلار است، که او را به گزینه‌ای اقتصادی‌تر نسبت به یحیی عطیه‌الله تبدیل می‌کند. پرسپولیس در صورت نهایی نشدن توافق با عطیه‌الله، به سراغ جذب این بازیکن جوان بولیویایی خواهد رفت.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها