سنگ اندازی استقلال در مسیر پرسپولیس؟

مدیرعامل پرسپولیس ادعای جنجالی‌ای در خصوص تلاش یک باشگاه برای جلوگیری از انتقال یک لژیونر به پرسپولیس کرد.

کد خبر: ۹۲۵
سنگ اندازی استقلال در مسیر پرسپولیس؟

در پنجره نقل و انتقالاتی اخیر، چند تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس، استقلال و تراکتور به دنبال جذب علی قلی‌زاده، وینگر تکنیکی تیم ملی ایران و باشگاه لخ پوزنان لهستان، بودند. با این حال، قلی‌زاده که همچنان با تیم لهستانی قرارداد دارد، برای جدایی نیازمند رضایتنامه از این باشگاه است و لخ پوزنان به راحتی با مبلغ کم، رضایت به این انتقال نخواهد داد.

قلی‌زاده به دلیل علاقه‌اش به پرسپولیس، از همان ابتدا پیشنهاد استقلال و جواد نکونام را رد کرد و اعلام کرد که در صورت بازگشت به ایران، پرسپولیس گزینه اول او خواهد بود. این موضوع به تازگی توسط رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، مطرح شد که یکی از تیم‌های ایرانی پیشنهاد یک و نیم میلیون دلاری برای جذب قلی‌زاده به باشگاه لخ پوزنان داده و حاضر شده برای جذب این بازیکن این مبلغ سنگین را پرداخت کند.

بر اساس پیگیری‌ها، این تیم استقلال بوده که پس از پاسخ منفی قلی‌زاده، به این حرکت دست زده است. به نظر می‌رسد استقلالی‌ها با ارائه پیشنهاد سنگین به باشگاه لهستانی، سعی داشتند مسیر انتقال قلی‌زاده به پرسپولیس را مسدود کنند. این اقدام به منظور جلوگیری از توافق بین پرسپولیس و لخ پوزنان بوده است، چرا که آن‌ها می‌دانستند قلی‌زاده حتی در صورت گرفتن رضایتنامه نیز به استقلال نمی‌پیوندد.

با توجه به مبلغ بالای درخواستی باشگاه لهستانی و همچنین مشکل سربازی قلی‌زاده، بازگشت او به فوتبال ایران در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد. مگر اینکه در روزهای آینده تغییراتی در این پرونده ایجاد شود.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها