وضعیت عجیب استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان: باید استادیومی جدید معرفی کنند

با توجه به مشکلات و نواقص ورزشگاه آزادی، استقلال و پرسپولیس برای بازی‌های لیگ نخبگان آسیا باید ورزشگاه جدیدی را معرفی کنند. این تصمیم به دنبال بازسازی ورزشگاه آزادی و نیاز به استانداردهای جدید گرفته شده است.

کد خبر: ۹۲۰
وضعیت عجیب استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان: باید استادیومی جدید معرفی کنند

علی تارقلی‌زاده، رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال، درباره میزبانی تیم ملی ایران از قرقیزستان در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی توضیح داد: احتمال تغییر محل این بازی وجود دارد و به AFC اعلام کرده‌ایم که ورزشگاه آزادی در حال بازسازی است. امروز تصمیم نهایی گرفته خواهد شد و ورزشگاه میزبان معرفی می‌شود. به نظر می‌رسد ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان بهترین گزینه برای ما باشد، اما ورزشگاه امام رضا هم در نظر گرفته شده است.

تارقلی‌زاده در خصوص میزبانی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا نیز گفت: این دو باشگاه باید خودشان ورزشگاهی را برای میزبانی انتخاب کنند. ورزشگاه‌های متعددی در کشور داریم و باید خود باشگاه‌ها با ورزشگاه‌ها مذاکره و توافق کنند. پیش از این، ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان معرفی شده بود، اما با توجه به وضعیت فعلی، نیاز به یک تصمیم جمعی است. ما منتظر معرفی ورزشگاه توسط استقلال و پرسپولیس هستیم. ورزشگاه تختی یکی از گزینه‌هاست و برنامه داریم سیستم VAR را در آن تست کنیم.

در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها، تارقلی‌زاده اظهار داشت: در قوانین فیفا بندی وجود دارد که به تبعیض اشاره دارد. اگر زنان اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را نداشته باشند، احتمال محرومیت وجود دارد. باید این موضوع حل شود. آنها خواهران و مادران ما هستند و وزارت کشور نیز همکاری لازم را برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها انجام داده است. در تهران و اصفهان بانوان وارد ورزشگاه شدند و امیدواریم این موضوع در مشهد هم عملی شود.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها