افشای جزئیات جدید از پرونده فساد فوتبال؛ چه کسانی احضار شدند؟

پرونده فساد در فوتبال ابعاد تازه‌ای پیدا کرده و منجر به احضار و دستگیری تعدادی از مسئولان ارشد این ورزش شده است. از جمله افرادی که به تازگی در این پرونده مورد تحقیق قرار گرفته‌اند، رئیس وقت کمیته مسابقات لیگ برتر و دبیر وقت سازمان لیگ برتر هستند.

کد خبر: ۹۱۹
افشای جزئیات جدید از پرونده فساد فوتبال؛ چه کسانی احضار شدند؟

امروز سخنگوی دستگاه قضا آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال را شرح داد و اعلام کرد: در راستای رسیدگی به فساد در باشگاه مس رفسنجان، چند نفر از مسئولان باشگاه و لیگ، کمیته داوران و گزارشگران ورزشی پرونده‌ای تشکیل و تفهیم اتهام شده‌اند که هم‌اکنون با قرار تامین مناسب آزاد هستند.

وی افزود: مدیرعامل سابق باشگاه گل گهر سیرجان با سپردن وثیقه در تاریخ ۲۴ تیرماه سال جاری از زندان آزاد شده است و اخیرا ۵ نفر جدید نیز در ارتباط با این پرونده احضار شده‌اند.

به گزارش فارس، در این پرونده فساد فوتبال، سهیل مهدی، فریبرز محمودزاده و شهاب زندی (مدیرعامل باشگاه لیگ برتری شمس آذر) با قرار تامین مناسب بازداشت شده‌اند. آخرین اطلاعات نشان می‌دهد مدیرعامل وقت باشگاه شمس آذر، یکی از متهمان بازداشتی این پرونده، با تودیع وثیقه ۱۵ میلیارد تومانی از زندان آزاد شده است.

در ادامه تحقیقات این پرونده، مدیرعامل سابق یکی دیگر از باشگاه‌های لیگ برتری نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است. همچنین، «مهدی محمد نبی» دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال (سال‌های ۱۳۹۸-۹۹)، «میرشاد ماجدی» رئیس وقت کمیته آموزش فدراسیون فوتبال (سال‌های ۱۳۹۸-۹۹)، «حیدر بهاروند» سرپرست فدراسیون فوتبال (سال‌های ۱۳۹۸-۹۹)، «افشین عبدالهیان» مجری برنامه شب‌های فوتبالی، «امیرحسین فتاحی» رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر (سال‌های ۱۳۹۸-۹۹) و «محمدرضا کشوری» دبیر سازمان لیگ برتر (سال‌های ۱۳۹۸-۹۹) به اتهام اخذ رشوه به دستگاه قضایی در استان کرمان احضار شده‌اند.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها