فاجعه در استقلال! دلال‌ها دو سهمیه خارجی را بلعیدند!

هنوز چند روزی از آغاز فصل نقل و انتقالات نگذشته که زمزمه‌های بحران در استقلال به گوش می‌رسد. دو سهمیه خارجی این تیم به دلیل تصمیمات نادرست و شتاب‌زده مدیران در حال سوختن است و حالا گویا راهی برای جبران این اشتباه وجود ندارد.

کد خبر: ۹۱۵
فاجعه در استقلال! دلال‌ها دو سهمیه خارجی را بلعیدند!

 

 

در حالی که استقلال در پست دروازه‌بان با وجود سیدحسین حسینی باتجربه و محمدرضا خالدآبادی جوان و آینده‌دار نیازی به جذب بازیکن خارجی نداشت، مدیران این تیم با شتاب‌زدگی و بدون نظر سرمربی، ودران کیوسفسکی، دروازه‌بان بوسنیایی، را به خدمت گرفتند. همچنین آلمدین زیلیکیچ، وینگر بوسنیایی، نیز بدون نظر جواد نکونام راهی استقلال شد. 

حالا مشخص شده که این دو بازیکن نه تنها کیفیت لازم را ندارند، بلکه حضورشان در ترکیب استقلال به منزله نیمکت‌نشینی بازیکنان داخلی باکیفیت مانند خالدآبادی خواهد بود. 

علاوه بر این، در صورت عدم حضور این دو بازیکن در ۶۰ درصد بازی‌های استقلال در فصل جاری، سهمیه خارجی آنها برای فصل آینده نیز محفوظ خواهد ماند. این موضوع ضربه بزرگی به استقلال در فصل آینده خواهد زد.

درخواست عجیب استقلال!

در پی این اتفاق، مدیرعامل استقلال از فدراسیون فوتبال درخواست کرده که این دو بازیکن به صورت قرضی راهی تیم‌های دیگر شوند و در عین حال جزو سهمیه خارجی‌های استقلال محسوب نشوند. اما فدراسیون فوتبال با این درخواست مخالفت کرده است. حالا استقلال در چالشی بزرگ گرفتار شده و مشخص نیست که راه حلی برای این معضل وجود دارد یا خیر.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها