ضرر هنگفت استقلال از خریدهایی که هیچ کس آن‌ها را گردن نمی‌گیرد

تصمیم عجیب باشگاه استقلال برای جذب دو بازیکن بوسنیایی که هیچ‌کس در این باشگاه مسئولیت آن را بر عهده نمی‌گیرد، تبعات سنگینی برای این تیم در پی داشته است.

کد خبر: ۹۰۹
ضرر هنگفت استقلال از خریدهایی که هیچ کس آن‌ها را گردن نمی‌گیرد

استقلال با صرف هزینه‌های هنگفت برای خرید این دو بازیکن بدون رزومه، عملاً دست خود را برای نقل و انتقالات امسال و سال بعد بسته است. 

جواد نکونام، سرمربی استقلال، که قصد جذب دو بازیکن خارجی دیگر را دارد، در حال حاضر به دلیل پر شدن سهمیه خارجی‌ها، تنها می‌تواند یک بازیکن جدید به تیمش اضافه کند. 

علاوه بر این، جذب این دو بازیکن بوسنیایی، باعث شده تا بخشی از بودجه نقل و انتقالاتی استقلال از بین برود. 

اما مشکلات استقلال به اینجا ختم نمی‌شود. طبق قانون، اگر بازیکن خارجی در کمتر از ۶۰ درصد بازی‌های تیمش به میدان برود، سهمیه تیم برای فصل بعد کاهش خواهد یافت. 

با توجه به اینکه ودران کیوسفسکی، دروازه‌بان بوسنیایی استقلال، به طور حتم جای سیدحسین حسینی، گلر اول تیم را نخواهد گرفت، سهمیه استقلال برای فصل بعد نیز از بین خواهد رفت. 

وضعیت آلمدین زیلیکچ، دیگر بازیکن بوسنیایی استقلال نیز مشخص نیست. او باید بتواند نظر نکونام را جلب کند و در بیش از نیمی از بازی‌های فصل به میدان برود تا استقلال سهمیه خود را برای فصل بعد حفظ کند. 

در هر صورت، اگر مدیران استقلال چاره‌ای برای حل این مشکل پیدا نکنند، ضرر هنگفتی به این تیم وارد خواهد شد و تبعات این سوءمدیریت تا سال بعد نیز گریبان‌گیر استقلال خواهد بود.

این اتفاق بار دیگر نشان می‌دهد که سوءمدیریت در باشگاه استقلال تا چه اندازه ریشه دوانده و هواداران این تیم باید تاوان چه بی‌تدبیری‌هایی را پس بدهند.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها