شاهکار مدیران استقلال: دروازه‌بان بوسنیایی حتی به صورت رایگان هم خواهان ندارد!

شایعات جدید در مورد جذب دروازه‌بان بوسنیایی استقلال، ابعاد این انتقال را پیچیده‌تر از قبل کرده است.

کد خبر: ۸۹۶
شاهکار مدیران استقلال: دروازه‌بان بوسنیایی حتی به صورت رایگان هم خواهان ندارد!

مدیران استقلال پیش از تایید نهایی حضور جواد نکونام روی نیمکت این تیم، اقدام به جذب کیوسفسکی کردند. حالا سرمربی آبی‌ها اعلام کرده که این دروازه‌بان بوسنیایی جایی در برنامه‌هایش ندارد. در حال حاضر، استقلال سیدحسین حسینی و محمدرضا خالدآبادی را در اختیار دارد که هر دو در اوج آمادگی هستند و این موضوع باعث شده که نکونام تصمیم بگیرد کیوسفسکی را از تمرینات تیم کنار بگذارد.

پس از آنکه استقلال نتوانست مشتری برای انتقال قرضی ودران کیوسفسکی پیدا کند، شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران باشگاه پیشنهاد انتقال رایگان این دروازه‌بان را به شمس آذر داده‌اند. با این حال، حتی این پیشنهاد نیز با مخالفت قزوینی‌ها روبرو شده است. به نظر می‌رسد استقلالی‌ها به مدیران شمس آذر اعلام کرده‌اند که حتی حاضرند تمام هزینه‌های کیوسفسکی را خودشان پرداخت کنند، اما این پیشنهاد نیز پذیرفته نشده است.

مدیران شمس آذر اعلام کرده‌اند که تنها در صورت جذب محمدرضا خالدآبادی حاضر به تغییر در خط دروازه خود هستند و حتی به صورت رایگان نیز علاقه‌ای به جذب دروازه‌بان بوسنیایی ندارند.

این اتفاق باعث شده استقلال با ضرر هنگفتی روبرو شود و چه کیوسفسکی به صورت قرضی یا قطعی به تیم دیگری منتقل شود، آبی‌ها باید مبلغ قابل توجهی به او پرداخت کنند. این ماجرا یک فاجعه در تاریخ باشگاه محسوب می‌شود و نشان‌دهنده مشکلات جدی در مدیریت نقل و انتقالات استقلال است.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها