عجیب، واقعی و جنجال برانگیز: کاپیتان استقلال راهی پرسپولیس می‌شود؟

سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال، در آستانه یک انتقال بحث‌برانگیز به پرسپولیس قرار گرفته است.

کد خبر: ۸۸۶
عجیب، واقعی و جنجال برانگیز: کاپیتان استقلال راهی پرسپولیس می‌شود؟

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، در روزهای پایانی خردادماه با استناد به عدم پرداخت مطالباتش و براساس الحاقیه قراردادش، قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه با این باشگاه فسخ کرد. طبق این الحاقیه، اگر باشگاه ۱۵ روز پس از آخرین بازی فصل، مطالبات او را پرداخت نکند، او می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

با فسخ قرارداد بیرانوند، هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس رضا درویش را مأمور کرد تا جایگزینی برای او پیدا کند و همچنین اقدام قانونی لازم برای فسخ قرارداد این سنگربان ملی‌پوش را انجام دهد. هرچند بیرانوند از طریق واسطه‌های مختلف چندین بار تمایل خود را برای بازگشت به پرسپولیس اعلام کرد، اما مدیریت باشگاه هر بار با این موضوع مخالفت کرد و در نهایت این دروازه‌بان به تیم تراکتور تبریز پیوست.

پس از جدایی بیرانوند، باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای یافتن جایگزین وی آغاز کرد. محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی دو گزینه داخلی بودند که احتمال حضور آن‌ها در دروازه پرسپولیس بیشتر از سایر گزینه‌ها بود. اما این روزها نام سیدحسین حسینی، کاپیتان و دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال، نیز به عنوان جانشین احتمالی بیرانوند مطرح شده است. انتقالی که حسینی به آن تمایل دارد و در صورت تحقق، می‌تواند به یکی از جنجالی‌ترین نقل‌وانتقالات فوتبال ایران تبدیل شود.

به گزارش ایرنا، باشگاه پرسپولیس به حسینی اعلام کرده که او باید شخصاً رضایت‌نامه خود را از باشگاه استقلال بگیرد تا این انتقال صورت پذیرد. به نظر می‌رسد رقم قرارداد حسینی با باشگاه استقلال مورد رضایت او نبوده و این موضوع باعث نارضایتی او شده است.

حالا باید دید آیا حسینی می‌تواند با گرفتن رضایت‌نامه از استقلال، این انتقال جنجالی را عملی کند یا خیر. این موضوع می‌تواند تاثیرات بزرگی در فضای فوتبال ایران داشته باشد و به بحث‌های زیادی دامن بزند.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها