واکنش فدراسیون فوتبال به دخالت امیر قلعه‌نویی در پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند

مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، در اظهاراتی جنجالی، ضمن تکذیب قاطع شایعات دخالت قلعه‌نویی در پرونده بیرانوند، بر لزوم تعامل و همدلی اهالی ورزش با تیم ملی در آستانه بازی‌های حساس پیش رو تأکید کرد.

کد خبر: ۸۸۳
واکنش فدراسیون فوتبال به دخالت امیر قلعه‌نویی در پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند

 

محمدنبی با اشاره به دشواری‌های آماده‌سازی ورزشگاه آزادی برای میزبانی از دیدار ایران و قرقیزستان، از انتخاب استادیوم جایگزین در صورت عدم تأیید نهایی توسط AFC خبر داد. وی همچنین با بیان اینکه "بخش‌هایی به عهده خود باشگاه‌هاست" خواستار مشارکت بیشتر باشگاه‌ها در انجام تعهداتشان شد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص موضوع سربازی فوتبالیست‌ها و ملی‌پوشان نیز گفت: "این یک دغدغه‌ای است که سال‌ها در تیم ملی و باشگاه‌ها همراه داریم." وی ابراز امیدواری کرد که در جلسه‌ای با امیر فولادی، راه حلی به صلاح ورزش کشور و فوتبال ملی اتخاذ شود.

محمدنبی در مورد زمان احتمالی اردوی تیم ملی ایران اظهار داشت: "با توجه به آغاز لیگ برتر از ۲۵ مرداد و شرایط لژیونرها، به نظر می‌رسد اردوی تیم ملی ۴ تا ۵ روز مانده به مسابقات آغاز شود."

اما مهم‌ترین بخش صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون فوتبال، مربوط به شایعات اخیر پیرامون دخالت قلعه‌نویی در پرونده بیرانوند بود. محمدنبی با قاطعیت این شایعات را تکذیب کرد و گفت: "موضوعی در رسانه‌ها مطرح شده بود که آقای قلعه‌نویی توصیه کرده پرونده مطروحه در کمیته تعیین وضعیت به نفع آقای بیرانوند ختم شود. این کاملاً کذب است. اصلاً سرمربی تیم ملی در این مسائل ورود و دخالت نمی‌کند. فدراسیون فوتبال ارکان قضایی دارد و هرکس مدعی است این مساله صورت گرفته است مستندات خود را ارائه دهد."

محمدنبی در پایان سخنان خود، بر لزوم تعامل و همدلی اهالی ورزش با تیم ملی در آستانه بازی‌های حساس پیش رو تأکید کرد و گفت: "تعامل باشگاه‌ها و اهالی ورزش با تیم ملی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است."

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها