جزئیات جدید از حواشی بیرانوند: برای استقلالی‌ها پیغام فرستاده و همه شرایط را قبول کرده بود!

در نقل و انتقالات جنجالی تابستان امسال، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان سابق پرسپولیس، پس از فسخ قراردادش با این تیم، به تراکتور پیوست. اما در این بین، زمزمه‌هایی از مذاکرات او با استقلال هم به گوش می‌رسید.

کد خبر: ۸۷۶
جزئیات جدید از حواشی بیرانوند: برای استقلالی‌ها پیغام فرستاده و همه شرایط را قبول کرده بود!

اخبار جدید حاکی از آن است که بیرانوند پس از قطعی شدن جدایی‌اش از پرسپولیس و منتفی شدن حضورش در سپاهان، به استقلال پیغام فرستاده و خواهان مذاکره با این تیم شده بود. 

استقلال که در آن مقطع به دنبال جانشینی برای سیدحسین حسینی بود، به بیرانوند اعلام می‌کند که در صورت عدم تمدید قرارداد حسینی، با او مذاکره خواهد کرد. 

جالب اینجاست که استقلال شرط جالبی را هم برای بیرانوند در نظر می‌گیرد: در صورت تمایل بیرانوند به حضور در استقلال، بدون هیچ مذاکره‌ای، پیش‌نویس قرارداد برای او ارسال می‌شود و او در صورت تمایل، باید قرارداد را امضا کند. 

گویا بیرانوند که در آن زمان به شدت به دنبال تیم بود، به طور تلویحی با این شرط استقلال موافقت می‌کند و حتی گفته می‌شود که حاضر به پذیرش سقف پرداختی 30 میلیاردی (معادل روزبه چشمی) شده بود. 

با این حال، در نهایت بیرانوند به تراکتور می‌رود و استقلال با حسینی به توافق می‌رسد. 

نکته قابل توجه در این ماجرا، اقدام هوشمندانه استقلال بود که با درس گرفتن از ماجرای قبلی بیرانوند، از بازارگرمی او جلوگیری کرد و به نوعی او را مجبور به امضای پیش‌نویس قرارداد قبل از هرگونه مذاکره‌ای کرد. 

حال باید منتظر ماند و دید که جدال حقوقی پرسپولیس با تراکتور و بیرانوند چه سرانجامی خواهد داشت.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها