بازیکن جدید استقلال از ترکیه می‌آید؟

شایعات نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران داغ‌تر از همیشه است و در این بین، خبر بازگشت احتمالی یکی از ستاره‌های گذشته به استقلال، بسیار شنیده می‌شود.

کد خبر: ۸۶۹
بازیکن جدید استقلال از ترکیه می‌آید؟

علی کریمی، هافبک باتجربه و تکنیکی که سابقه بازی در استقلال و سپاهان را دارد، در آستانه پیوستن به آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفته است. 

کریمی که در دوران حضور استراماچونی در استقلال، دوران اوج خود را پشت سر گذاشت و به عنوان یکی از ستاره‌های این تیم شناخته می‌شد، پس از جدایی از استقلال راهی فوتبال ترکیه شد و در حال حاضر در تیم کایسری اسپور توپ می‌زند.

با وجود درخشش کریمی در فوتبال ترکیه، او تمایل دارد دوباره پیراهن استقلال را بر تن کند و خاطرات خوش گذشته را زنده کند. بازگشت این هافبک باتجربه می‌تواند خبر بسیار خوشی برای هواداران استقلال باشد و امیدها را برای کسب عنوان قهرمانی در فصل پیش رو افزایش دهد.

از سوی دیگر، کریمی برای پیوستن به استقلال باید از سد چالش بزرگی عبور کند. او با باشگاه کایسری اسپور قرارداد دارد و برای جدایی از این تیم، نیاز به رضایت آنها دارد.

استقلال در این راستا نامه‌ای رسمی برای جذب کریمی به باشگاه کایسری اسپور ارسال کرده، اما هنوز پاسخی از سوی این باشگاه ترکیه‌ای دریافت نکرده است. 

باید منتظر ماند و دید در نهایت باشگاه ترکیه‌ای چه پاسخی به استقلال خواهد داد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها