دردسر پرسپولیس حتی با افزایش سهمیه خارجی‌ها: ۴ بازیکن خارجی یا ۲ تازه وارد؟

در حالی که زمزمه‌هایی از افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ برتر به گوش می‌رسد، اما به نظر می‌رسد این اتفاق هم نمی‌تواند مشکل کمبود سهمیه خارجی پرسپولیس را به طور کامل حل کند.

کد خبر: ۸۶۴
دردسر پرسپولیس حتی با افزایش سهمیه خارجی‌ها: ۴ بازیکن خارجی یا ۲ تازه وارد؟

طبق قوانین سازمان لیگ، اگر بازیکن خارجی در کمتر از ۴۰ درصد بازی‌ها به میدان نرود، سهمیه آن تیم برای فصل بعد کسر می‌شود. پرسپولیس در فصل گذشته به دلیل عدم استفاده کافی از دو بازیکن خارجی خود، نبیل باهویی و وحدت حنانوف، با مشکل کمبود سهمیه روبرو شده است.

افزایش احتمالی سهمیه

با وجود این مشکل، گفته می‌شود که کارگروه ناظر بر قراردادها در حال بررسی افزایش سهمیه خارجی‌ها از ۵ به ۶ یا ۷ بازیکن است. 

اگر سهمیه به ۶ بازیکن افزایش یابد، پرسپولیس می‌تواند با توجه به حضور اوستون اورونوف، ایوب العلمود و احتمال تمدید قرارداد گئورگی گولسیانی، یک بازیکن خارجی دیگر به لیست خود اضافه کند. 

مشکل اصلی

با این حال، مشکل اصلی پرسپولیس،  عبدالکریم حسن، مدافع چپ این تیم است. در صورتی که انتقال او به یک تیم قطری نهایی شود، پرسپولیس فقط می‌تواند جای خالی او را پر کند. 

با وجود اینکه هنوز هیچ تصمیم قطعی در مورد افزایش سهمیه خارجی‌ها گرفته نشده است، اما به نظر می‌رسد که حتی با این افزایش هم پرسپولیس برای حل مشکل کمبود سهمیه خود راه سختی در پیش دارد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها