استقلال یا پرسپولیس؛ هر کدام پول پیش بیشتری بدهد، علیپور امضا می‌کند!

علی علیپور، مهاجم فصل گذشته تیم ژیل ویسنته پرتغال، پس از مذاکرات طولانی با چند باشگاه ایرانی، سرانجام با تیم پرسپولیس به توافق رسید. اما هنوز تردیدهایی درباره امضای قرارداد نهایی وجود دارد.

کد خبر: ۸۶۱
استقلال یا پرسپولیس؛ هر کدام پول پیش بیشتری بدهد، علیپور امضا می‌کند!

علیپور که از باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور پیشنهادهایی دریافت کرده بود، در نهایت با پرسپولیس به توافق رسید. گفته می‌شود که حسین بادامکی، در مذاکرات خود با این بازیکن، توانست نظر مثبت او را جلب کند. با این حال، از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که علیپور هنوز در امضای قرارداد با این تیم مردد است.

دلایل تردید علیپور

برای این تردید دو روایت شنیده می‌شود؛ برخی معتقدند که علیپور منتظر پاسخ یک باشگاه پرتغالی است تا فوتبال خود را در پرتغال ادامه دهد. نظر دیگر این است که او در انتظار تایید باشگاه استقلال درباره مبلغ درخواستی‌اش است تا به این تیم بپیوندد.

مشکلات اقامتی و مالی علیپور

علیپور به دلیل سال‌ها دوری از ایران و اقامت در پرتغال، در تهران خانه و زندگی ندارد و همراه خانواده‌اش در هتل اقامت می‌کند. او از تیم‌های خواهان خود مبلغ قابل توجهی پول پیش می‌خواهد تا بتواند در تهران خانه و ماشین تهیه کند.

مذاکرات نهایی با پرسپولیس

امروز مدیران باشگاه پرسپولیس دو بار به هتل محل اقامت علیپور رفتند و با او گفتگو کردند. در بار اول، عضو هیات مدیره پرسپولیس به همراه دو مدیر دیگر با علیپور گفتگو کردند و بار دوم، حسین بادامکی در لابی هتل با او نشست. نزدیکان علیپور می‌گویند که او همچنین تلفنی با محمد یوسفی، هوادار متمول پرسپولیس که در کانادا حضور دارد، صحبت کرده است. این شخص نیز تا حدودی علیپور را متقاعد کرده که مشکل پول اولیه برای تهیه خانه و ماشین را حل کند.

با این وجود، علیپور از پرسپولیس فرصت خواسته تا حداکثر امشب به سرخ‌پوشان پاسخ قطعی بدهد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها