حواشی فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس دامن فدراسیون فوتبال را هم گرفت!

جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس برای دومین سال پیاپی، موجی از حواشی و اعتراضات را به همراه داشت. این دروازه‌بان پس از فسخ قراردادش، به تراکتور تبریز پیوست که با واکنش شدید پرسپولیس همراه شد.

کد خبر: ۸۵۸
حواشی فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس دامن فدراسیون فوتبال را هم گرفت!

باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از فسخ قرارداد بیرانوند، اقدام به شکایت از این دروازه‌بان کرد و خواهان دریافت غرامت شد. پرسپولیس معتقد است که فسخ قرارداد بیرانوند و پیوستن او به تراکتور غیرقانونی بوده و در صورت پذیرفته شدن شکایت، ممکن است محرومیت و جرائمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

درخواست پرسپولیس برای تصویربرداری از جلسات

در پی این شکایت، پرسپولیس نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت ارسال کرد و خواستار تصویربرداری از جلسات رسیدگی، انشای رای، مشورت و مذاکرات اعضا برای اتخاذ تصمیم نهایی در پرونده شد. با این حال، فدراسیون فوتبال با این درخواست مخالفت کرد. باشگاه پرسپولیس همچنین بر تنظیم صورتجلسه تمامی موارد مطرح شده در جلسات تاکید داشت.

آینده نامشخص بیرانوند و تراکتور

علیرضا بیرانوند پس از فسخ قرارداد با حاشیه‌های بسیار، به تراکتور تبریز پیوست. مدیران پرسپولیس همچنان معتقدند که این انتقال غیرقانونی است و به تلاش‌های خود برای احقاق حق ادامه می‌دهند. در صورتی که شکایت پرسپولیس به نتیجه برسد، محرومیت و جرائمی برای تراکتور و بیرانوند در نظر گرفته خواهد شد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها