رونمایی از دومین خرید تابستانی پرسپولیس

با پایان فصل لیگ برتر پرتغال و جدایی علی علیپور از تیم ژیل ویسنته، گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت این مهاجم ایرانی به پرسپولیس به شدت افزایش یافته است.

کد خبر: ۸۵۱
رونمایی از دومین خرید تابستانی پرسپولیس

 

علی علیپور، مهاجم ۲۸ ساله ایرانی، پس از دو فصل حضور نه چندان موفق در باشگاه ژیل ویسنته پرتغال، از این تیم جدا شد. از همان روزهای نخست جدایی وی، شایعاتی درباره بازگشت او به پرسپولیس به گوش می‌رسید و این موضوع به مرور زمان رنگ واقعیت به خود گرفت.

مذاکرات اولیه با پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس پس از جدایی علیپور، مذاکرات کوتاهی با وی داشت، اما به دلیل مشمول بودن این مهاجم برای انجام خدمت سربازی، این مذاکرات متوقف شد. پس از حل مشکل سربازی علیپور، سرخ‌پوشان مذاکرات رسمی خود را با مهاجم سابق خود آغاز کردند.

پیشنهادات دیگر تیم‌ها

علیپور از چند تیم دیگر از جمله استقلال تهران و تراکتور تبریز نیز پیشنهادهایی دریافت کرده بود. او از باشگاه پرسپولیس درخواست کرد تا به وی فرصت دهد تا این پیشنهادات را بررسی کند.

توافق نهایی با پرسپولیس

پس از کش و قوس‌های فراوان، علیپور با پرسپولیس به توافق رسید و در صورتی که مشکلی پیش نیاید، او به عنوان دومین خرید تابستانی قرمزها معرفی خواهد شد. بازگشت علیپور به پرسپولیس می‌تواند نقطه عطفی برای تقویت خط حمله این تیم در فصل آینده باشد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها