احمدزاده جواب استقلالی‌ها را نداد، قیمتش برای پرسپولیس افزایش یافت!

فرشاد احمدزاده به جمع سرخپوشان پایتخت خواهد پیوست.

کد خبر: ۸۵۰
احمدزاده جواب استقلالی‌ها را نداد، قیمتش برای پرسپولیس افزایش یافت!

در حالی که بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران روزهای پرالتهابی را پشت سر می‌گذارد، پرسپولیس موفق شد یکی از مهم‌ترین اهداف خود را در این بازار به سرانجام برساند. فرشاد احمدزاده، وینگر باتجربه و محبوب، پس از کش‌وقوس‌های فراوان، سرانجام به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست.

ماجرای جدایی از سپاهان و پیوستن به پرسپولیس

احمدزاده که در فصل گذشته عملکرد موفقی در سپاهان داشت، در قرارداد خود با این تیم بند فسخ ۶ میلیاردی داشت. با این حال، این بند در فدراسیون فوتبال ثبت نشده بود و او برای جدایی از سپاهان نیاز به رضایت این باشگاه داشت.

از طرفی، پرسپولیس که به دنبال جانشینی مهدی ترابی بود، مذاکرات خود را با احمدزاده آغاز کرد. در ابتدا، سپاهان برای صدور رضایتنامه احمدزاده ۶ میلیارد تومان طلب کرد، اما با ورود استقلال به این ماجرا، رقم پیشنهادی سپاهان به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

با وجود پیشنهاد استقلال، احمدزاده که همواره علاقه خود به پرسپولیس را نشان داده بود، حاضر به مذاکره با آبی‌پوشان نشد و در نهایت با پرداخت ۱۰ میلیارد تومان توسط پرسپولیس، به این تیم خواهد پیوست.

تمرکز پرسپولیس بر روی جذب دروازه‌بان

با پیوستن احمدزاده به پرسپولیس، به نظر می‌رسد پرونده جذب وینگر برای این تیم بسته شده باشد. سرخپوشان در ادامه نقل و انتقالات، به دنبال جذب یک دروازه‌بان مطمئن برای تکمیل خط دفاعی خود هستند.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها