آشتی کنان پرسپولیس و بیرانوند؛ یک شرط باقی مانده است!

​با توجه به مشکلات اخیر در نقل‌وانتقالات و اعتراض هواداران، باشگاه پرسپولیس به دنبال بازگرداندن علیرضا بیرانوند است، اما این بازگشت به یک شرط مهم وابسته است.

کد خبر: ۸۳۲
آشتی کنان پرسپولیس و بیرانوند؛ یک شرط باقی مانده است!

مدیران باشگاه پرسپولیس پس از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، ابتدا تصمیم به شکایت و جلوگیری از بازگشت او گرفته بودند. اما شرایط نامطلوب در نقل‌وانتقالات و انتقادات شدید هواداران، باعث شده تا رضا درویش و هیئت مدیره پرسپولیس از موضع خود عقب‌نشینی کنند.

پرسپولیس تا این لحظه در جذب محمدرضا اخباری ناکام بوده و با توجه به وضعیت آشفته تیم و جدایی چند بازیکن، درویش به فکر بازگرداندن بیرانوند افتاده است. بیرانوند که از فسخ قرارداد با پرسپولیس پشیمان شده، پس از اختلاف در مذاکرات با باشگاه تراکتور، از بازگشت به پرسپولیس استقبال می‌کند.

یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که این باشگاه فقط با رقم قرارداد قبلی (حدود ۲۰ میلیارد تومان) با بیرانوند قرارداد امضا خواهد کرد. پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس، بیرانوند پیش‌نویس قراردادی دو ساله با تراکتور امضا کرده که این موضوع به معضلی بزرگ برای بازگشت او به پرسپولیس تبدیل شده است. با این حال، شنیده می‌شود که با توجه به ممنوعیت عقد قرارداد بیش از یک سال با بازیکنان بالای ۳۰ سال، این پیش‌نویس قرارداد ممکن است وجاهت قانونی نداشته باشد و موضوع همچنان در حال بررسی است.

هواداران پرسپولیس با دقت به این مذاکرات نگاه می‌کنند و امیدوارند که مشکلات حل شود و بیرانوند دوباره به تیم بازگردد. بازگشت او می‌تواند تأثیر بزرگی بر عملکرد تیم در فصل آینده داشته باشد و از نگرانی‌های هواداران بکاهد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها