درویش قهر کرد و با تاج روبرو نشد؛ پرسپولیس و فدراسیون در آستانه جدال جدید؟!

اختلافات میان رضا درویش و مهدی تاج نمایان شده است؛ مدیرعامل پرسپولیس حاضر به رودررویی با رئیس فدراسیون فوتبال نشد.

کد خبر: ۸۲۴
درویش قهر کرد و با تاج روبرو نشد؛ پرسپولیس و فدراسیون در آستانه جدال جدید؟!

در مراسم سالانه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری که روز گذشته در آکادمی فوتبال برگزار شد، شاهد صحنه‌ای عجیب بودیم. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، در اقدامی که نشان از اختلافات عمیق او با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، دارد، حاضر به رودررویی با وی نشد.

نکته قابل توجه این است که در زمان اهدای لوح به درویش، او فقط با کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، دست داد و در حالی که مهدی تاج در کنار وزیر ورزش ایستاده بود، از سلام و احوالپرسی با او خودداری کرد.

برخی تلاش کردند که این موضوع را تکذیب کنند، اما رفتار درویش در ادامه مراسم، نشان از عزم او برای عدم دیدار با تاج داشت. او حتی از صرف ناهار در آکادمی فوتبال که پس از مراسم تدارک دیده شده بود، خودداری کرد و ترجیح داد بدون دیدار با رئیس فدراسیون، محل را ترک کند.

این اتفاق، بار دیگر بر عمق اختلافات میان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال صحه گذاشت. اختلافاتی که در ماه‌های اخیر به خاطر مسائل مختلفی از جمله صدور مجوز حرفه‌ای، پرونده‌های انضباطی و ... نمود پیدا کرده است.

باید دید که این قهر و رودررو نشدن درویش با تاج، به چه معناست و چه پیامدهایی خواهد داشت. آیا شاهد تشدید تنش میان پرسپولیس و فدراسیون خواهیم بود یا اینکه مسئولان دو طرف به دنبال راهی برای حل اختلافات خود خواهند بود؟

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها