استقلال از لیگ نخبگان حذف می‌شود؟

​هواداران استقلال با نگرانی به شایعاتی درباره حذف این تیم از لیگ نخبگان آسیا واکنش نشان داده‌اند.

کد خبر: ۸۲۲
استقلال از لیگ نخبگان حذف می‌شود؟

باشگاه استقلال امسال موفق شد مجوز حضور در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا را به دست آورد و شهریور ماه پس از سه سال دوباره می‌تواند در عرصه پیکارهای بین‌المللی حاضر شود. استقلالی‌ها با تلاش فراوان توانستند مجوز حرفه‌ای بگیرند و همین موضوع باعث شده هواداران نگران باشند که مبادا در آخرین لحظات مشکلی پیش بیاید و این فرصت از دست برود.

یکی از مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه‌ای تاکید زیادی بر آن دارد، راه‌اندازی تیم بانوان و فعالیت در این عرصه است؛ اتفاقی که هنوز در استقلال رخ نداده است. به همین دلیل شایعاتی در فضای مجازی مطرح شده که استقلال به دلیل عدم فعالیت در حوزه بانوان از لیگ نخبگان آسیا کنار گذاشته می‌شود. اما مسئولان باشگاه به شدت این مسئله را رد می‌کنند.

یکی از مدیران باشگاه استقلال با تشریح این موضوع و رد شایعه حذف استقلال از آسیا گفت: اصلاً این شایعات را باور نکنید. البته کنفدراسیون فوتبال آسیا بر تشکیل تیم بانوان و فعالیت در این عرصه تاکید دارد، ولی این بدان معنا نیست که ما شهریور ماه نتوانیم در لیگ نخبگان حاضر شویم. تمام کارهای مربوط به حضور در مسابقات انجام شده و طبق برنامه جلو می‌رود. در ارتباط با بانوان نیز استقلال باید تا یک تاریخ مشخص به صورت عملی ثابت کند که اقداماتی در جهت تحقق خواسته کنفدراسیون انجام داده است. اما اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، نهایتاً با پرداخت یک جریمه نقدی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: احتمالاً همان جریمه نقدی را هم نخواهیم داد، چون اقدامات لازم برای فعالیت استقلال در حوزه فوتبال بانوان شروع شده و گزارش آن به اطلاع AFC خواهد رسید. مطمئن باشید و خیال هواداران راحت باشد که از بابت لیگ نخبگان امسال هیچ خطری استقلال را تهدید نمی‌کند.

این اظهارات مدیران باشگاه استقلال باید تا حدی آرامش را به هواداران بازگرداند و نگرانی‌ها را کاهش دهد. هواداران استقلال همچنان امیدوارند که تیم محبوبشان بدون مشکل در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا حضور پیدا کند و نتایج درخشانی کسب کند.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها