دلیل استقلالی نشدن جواد آقایی‌پور؛ نکونام تضمین نداد!

با گذشت بیش از یک هفته از منتفی شدن انتقال جواد آقایی‌پور به استقلال، حالا دلیل اصلی این اتفاق مشخص شده است.

کد خبر: ۸۲۱
دلیل استقلالی نشدن جواد آقایی‌پور؛ نکونام تضمین نداد!

پیش از اینکه جواد آقایی‌پور با سپاهان به توافق برسد، استقلال تلاش بسیاری کرد تا این پدیده استقلال خوزستان را به خدمت بگیرد. اما آقایی‌پور با آبی‌های پایتخت به تفاهم نرسید و در نهایت راهی سپاهان شد. این موضوع باعث شد هواداران استقلال تصور کنند که باشگاه نتوانسته مبلغ مورد نظر این بازیکن را تامین کند. اما حالا یک کانال نزدیک به هلدینگ خلیج فارس فاش کرده که دلیل اصلی انتقال او به سپاهان، مسئله مالی نبوده است.

گفته می‌شود که هلدینگ خلیج فارس حاضر بوده حتی ۳۰ میلیارد تومان برای رضایت‌نامه جواد آقایی‌پور به استقلال خوزستان پرداخت کند و مبلغ قرارداد او را نیز به طور کامل تامین کند. اما مشکل اصلی جای دیگری بود. جواد آقایی‌پور از جواد نکونام، سرمربی استقلال، تضمین می‌خواست که حداقل در ۶۰ درصد بازی‌ها به میدان برود و اگر در پایان نیم‌فصل اول، کمتر از این حدنصاب بازی کرده بود، قراردادش به صورت یک‌طرفه فسخ شود.

جواد نکونام این تضمین را به آقایی‌پور نداد و به همین دلیل، این بازیکن جوان به سپاهان پیوست. این موضوع اکنون به یکی از بحث‌های داغ میان هواداران استقلال تبدیل شده و سوالات زیادی را در مورد سیاست‌های نقل و انتقالات باشگاه به وجود آورده است.

نظرات شما
  • Mm

    هلدینگ و شهریاری. پرسپولیس ی هستن.
    میدونن نكونام نمیتونه

  • حمید

    واسه پول بیشتر رفت سپاهان. نکونام مقصر نیست و خوب شد نیومد امسال فوتبالش و می بینید گند زده می‌شود اینا تو تیم‌های بزرگ هیچی نیستند

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها