ره کور در مذاکره استقلال و رامین رضاییان؛ هلدینگ خلیج فارس مانع بزرگ؟

مذاکرات بین باشگاه استقلال و رامین رضاییان به دلیل یک موضوع کلیدی به بن‌بست رسیده است.

کد خبر: ۸۲۰
ره کور در مذاکره استقلال و رامین رضاییان؛ هلدینگ خلیج فارس مانع بزرگ؟

در روزهای اخیر، در فضای مجازی و کانال‌های هواداری استقلال، اختلافات جدیدی به وجود آمده است. در حالی که تا چند روز پیش، هواداران جواد نکونام و نزدیکان فرشید سمیعی علیه یکدیگر موضع می‌گرفتند، حالا هر دو گروه هلدینگ خلیج فارس را به عنوان مانع اصلی در جذب بازیکنان مقصر می‌دانند. این اختلافات به حدی رسیده که برخی هواداران فراخوان‌هایی برای اعتراض به هلدینگ خلیج فارس صادر کرده‌اند.

با این حال، منابع نزدیک به هلدینگ خلیج فارس تأکید دارند که مشکل استقلال در نقل و انتقالات، پرداخت دستمزدهای بالا نیست بلکه موانع قانونی برای پرداخت‌های خارج از قرارداد است. به عنوان مثال، شایعه شده که استقلالی‌ها از هلدینگ خلیج فارس توقع دارند برای جذب رامین رضاییان، ۱۵ میلیارد تومان خارج از قرارداد به او پرداخت کند. حتی شهریاری، نزدیک به فرشید سمیعی، با این خواسته مخالفت نکرده است. اما مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس می‌گویند که هیچ پرداختی خارج از قرارداد رسمی و حسابرسی نخواهند داشت و این موضوع باعث گره خوردن مذاکرات شده است.

این مشکل پیش از این نیز در فصل گذشته وجود داشت، زمانی که جواد نکونام از علی خطیر توقع داشت همانند هواداران متمول پرسپولیس، زنوزی در ترکیه و شرکت‌های اقماری سپاهان، خارج از قرارداد بازیکنان را راضی کند. اما خطیر معتقد بود که به دلیل مستندات استقلال در سامانه کدال، امکان پرداخت خارج از قرارداد وجود ندارد.

مدیران هلدینگ خلیج فارس نیز تأکید دارند که پرداخت خارج از قرارداد رسمی و حسابرسی نمی‌تواند صورت گیرد و چنین اقداماتی مغایر با قوانین حسابرسی است.

این موضوعات باعث شده تا استقلالی‌ها برای جذب رامین رضاییان و سایر بازیکنان مورد نظر جواد نکونام، با چالش‌های جدی مواجه شوند و هواداران نگران آینده تیم محبوب‌شان باشند.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها