شایعات نقل و انتقالات؛ بلوف رضاییان و تکذیب الوصل

مدافع راست سپاهان با انتشار اخباری مبنی بر مذاکره با الوصل، بازار نقل و انتقالات را تحت‌الشعاع قرار داد، اما رئیس باشگاه اماراتی این موضوع را تکذیب کرد.

کد خبر: ۸۰۲
شایعات نقل و انتقالات؛ بلوف رضاییان و تکذیب الوصل

روزهای پرالتهاب نقل و انتقالات، شاهد شایعات و اخبار ضد و نقیض فراوانی است. در این میان، رامین رضاییان، مدافع راست سپاهان، با انتشار اخباری مبنی بر مذاکره با الوصل، یکی از تیم‌های مطرح امارات، سروصدای زیادی به پا کرد. 

برخی منابع مدعی بودند که رضاییان با الوصل به توافق رسیده و فصل آینده را در لیگ امارات سپری خواهد کرد. این شایعات تا جایی پیش رفت که حتی مبلغ قرارداد و جزئیات انتقال رضاییان نیز منتشر شد. 

با داغ شدن این اخبار، ایرنا به بررسی صحت و سقم این موضوع پرداخت. به همین منظور با احمد التنایجی، رئیس باشگاه الوصل، تماس گرفته شد. 

رئیس الوصل ضمن تکذیب قاطع هرگونه مذاکره با رضاییان، گفت: «نه، مذاکره‌ای صورت نگرفته و این اخبار درست نیست.» 

این تکذیب رسمی از سوی رئیس باشگاه الوصل، پرونده انتقال رضاییان به این تیم اماراتی را فعلاٌ مختومه می‌کند. 

اما واقعیت چیست؟

هنوز مشخص نیست که رضاییان با انتشار این اخبار چه هدفی را دنبال می‌کرده است. آیا او قصد داشت با این کار به نوعی برای خود در بازار نقل و انتقالات مشتری جلب کند یا اینکه واقعا مذاکراتی با الوصل انجام شده بود که به نتیجه نرسیده است؟ 

*به هر حال، این شایعات بار دیگر نشان داد که بازار نقل و انتقالات فوتبال پر از حرف و حدیث است و نمی‌توان به تمام اخباری که منتشر می‌شود اعتماد کرد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها