تراکتور در پی شکار بزرگ؛ زنوزی باز هم نجومی بازیکن می‌گیرد؟

هواداران تراکتور منتظر روزهای درخشان با بازگشت زنوزی و سرمربی جدید کروات هستند. بازار نقل و انتقالات داغ شده و گفته می‌شود تراکتور در حال شکار ستاره‌های فوتبال ایران است.

کد خبر: ۷۹۸
تراکتور در پی شکار بزرگ؛ زنوزی باز هم نجومی بازیکن می‌گیرد؟

در حالی که حدود یک ماه به آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده، تراکتور یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در بازار نقل و انتقالات است. این باشگاه با جذب دراگان اسکوچیچ، سرمربی باتجربه کروات، نوید روزهای خوبی را به هواداران خود داده است و حالا با یارگیری‌های نجومی به دنبال کسب جام قهرمانی در فصل پیش رو است.

شکار شاه‌ماهی‌های نقل و انتقالات

شایعات حاکی از آن است که زنوزی، مالک ثروتمند تراکتور، برای تقویت تیم خود در این فصل بودجه هنگفتی را در نظر گرفته است. گفته می‌شود او به دنبال جذب برخی از بزرگ‌ترین ستاره‌های فوتبال ایران از جمله علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر است.

بازگشت ستاره‌ها به تبریز

اگرچه هنوز هیچ خبر رسمی از سوی باشگاه تراکتور در مورد این انتقالات منتشر نشده، اما شنیده‌ها از توافق نهایی این بازیکنان با تراکتور حکایت دارد. بازگشت این ستاره‌ها به تبریز می‌تواند خبر بسیار خوشی برای هواداران پرشور تراکتور باشد و امیدها را برای کسب جام قهرمانی در این فصل زنده کند.

رقابت نفس‌گیر در نقل و انتقالات

تراکتور در حالی که در چند فصل اخیر بازیکنان اسم و رسم داری را جذب کرده است، امسال با رقبای سختی در بازار نقل و انتقالات روبرو است. تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان و استقلال نیز در حال تقویت تیم خود هستند و رقابت سختی برای جذب بهترین بازیکنان وجود دارد.

انتظارات هواداران

هواداران تراکتور که از ناکامی‌های چند سال گذشته خسته شده‌اند، امسال انتظار دارند تیمشان با کسب جام قهرمانی به دوران طلایی خود بازگردد. آنها امیدوارند با یارگیری‌های نجومی و حضور اسکوچیچ در راس کادر فنی، تراکتور در فصل پیش رو حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

آیا تراکتور می‌تواند به جام قهرمانی برسد؟

باید منتظر ماند و دید که تراکتور با این یارگیری‌های نجومی و سرمربی جدید خود می‌تواند به آرزوی دیرینه هوادارانش دست پیدا کند یا خیر. بدون شک، رقابت در لیگ برتر امسال بسیار سخت و نفس‌گیر خواهد بود و تراکتور برای رسیدن به جام قهرمانی کار بسیار دشواری در پیش دارد.

نظرات شما
  • م‌ج‌

    مطمئن ‌باشیدفصل‌جدیدوسط‌جدولی‌هی‌زوربزن

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها