پایان رامین و سپاهان با دلخوری دو جانبه؛ رختکن او را نمی‌خواهد

رامین رضاییان و باشگاه سپاهان به نقطه پایانی همکاری خود نزدیک می‌شوند. این جدایی که حواشی و اختلافات زیادی را به همراه داشته، سوالات زیادی در ذهن هواداران فوتبال ایجاد کرده است.

کد خبر: ۷۹۵
پایان رامین و سپاهان با دلخوری دو جانبه؛ رختکن او را نمی‌خواهد

رامین رضاییان که در رختکن پرسپولیس هم مشکلاتی داشت، در سپاهان نیز با برخی از بازیکنان به مشکل برخورد کرده است. با وجود رفتار حرفه‌ای او، این مشکلات همچنان پابرجاست. برخی از دلایل این ناراحتی‌ها عبارت‌اند از:

رامین در فضای باشگاه بی‌حاشیه است و به خوبی تمرین می‌کند، اما اخلاق‌های خاص او باعث نارضایتی بازیکنان شده است.

و در رختکن و تمرینات با دیگر بازیکنان صحبت نمی‌کند و این احساس را به وجود می‌آورد که نگاهی از بالا به آنها دارد.

رامین توقع دارد که طرف مشورت سرمربی باشد، در حالی که نه کاپیتان است و نه بازیکن قدیمی تیم. این موضوع باعث ناراحتی مورایس، سرمربی تیم، نیز شده است.

دلخوری رامین از باشگاه

مشکلات رامین رضاییان تنها به هم‌تیمی‌هایش محدود نمی‌شود. او از مدیریت باشگاه سپاهان نیز ناراضی است. روزی که منوچهر نیکفر جانشین محمدرضا ساکت در مدیریت باشگاه شد، صحبت‌هایی در رختکن انجام داد که تیم را به حاشیه برد.

نیکفر به بازیکنان گفت که از اعتراضاتشان نسبت به مبلغ قراردادشان خبر دارد و ساکت برای رفع این مشکل، متمم‌هایی به قراردادشان اضافه کرده است.

رامین از اینکه قراردادش بالا نرفته و به او توجه نشده است، ناراضی است. او معتقد است که چون اعتراض نکرده، نباید دستمزد بالاتری دریافت کند؟

آینده رامین رضاییان

با توجه به این اختلافات، به نظر می‌رسد رامین رضاییان و سپاهان به توافق برای جدایی نزدیک شده‌اند. نام تیم‌های سرخابی پایتخت به عنوان مقاصد احتمالی بعدی او مطرح شده است. اما انتخاب اول رامین، رفتن به امارات است و در صورت منتفی شدن این گزینه، باید بین بازگشت به پرسپولیس یا یک چالش جدید با پیراهن استقلال یکی را انتخاب کند.

این جدایی جنجالی و حواشی آن، هواداران فوتبال ایران را در انتظار نگه داشته تا ببینند آینده رامین رضاییان به کدام سمت خواهد رفت. آیا او به لیگ ایران بازخواهد گشت یا مسیری جدید در خارج از کشور را انتخاب خواهد کرد؟

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها