ردپای استقلال و سپاهان در فسخ قرارداد یک لژیونر

دو باشگاه استقلال تهران و سپاهان به دنبال جذب محمدامین حزباوی، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال السد قطر هستند.

کد خبر: ۷۹۳
ردپای استقلال و سپاهان در فسخ قرارداد یک لژیونر

شامگاه دوشنبه ۱۸ تیر، باشگاه السد قطر با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قرارداد محمدامین حزباوی، مدافع ایرانی این تیم، به صورت دوطرفه فسخ شده است. این تصمیم پس از برگزاری جلسه‌ای و با موافقت دو طرف گرفته شد. باشگاه السد به دلیل محدودیت در جذب بازیکن خارجی و نیاز به خالی کردن لیست بازیکنان لژیونر، تصمیم به قطع همکاری با حزباوی گرفت.

علاقه‌مندی استقلال و سپاهان

بلافاصله پس از اعلام فسخ قرارداد، دو باشگاه استقلال تهران و سپاهان وارد مذاکره با حزباوی شدند. علاوه بر این دو باشگاه ایرانی، تیم‌هایی از لیگ امارات و قطر نیز به دنبال جذب این مدافع جوان ایرانی هستند.

استقلال به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و حزباوی را گزینه‌ای مناسب می‌داند.

سپاهان نیز که در فصل گذشته مشکلاتی را در خط دفاع داشت نیز در پی تقویت ترکیب خود برای فصل جدید است و مذاکره با حزباوی را آغاز کرده است.

آینده نامشخص حزباوی

حالا همه منتظر هستند تا ببینند محمدامین حزباوی چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. آیا او به فوتبال ایران بازخواهد گشت و پیراهن یکی از دو تیم بزرگ استقلال یا سپاهان را بر تن خواهد کرد؟ یا اینکه به عنوان لژیونر به فوتبال خود در خارج از کشور ادامه خواهد داد؟

این رقابت جذاب میان استقلال و سپاهان و همچنین پیشنهادات احتمالی دیگر تیم‌های خارجی، آینده حرفه‌ای حزباوی را به یک موضوع داغ و مورد توجه هواداران فوتبال تبدیل کرده است.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها