هیچ تیمی با بیرانوند قرارداد نمی‌بندد؛ اقدام پرسپولیس علیه گلر جنجالی و سپاهان

باشگاه پرسپولیس به تازگی در راستای جلوگیری از انتقال علیرضا بیرانوند به تیم‌های دیگر، به مشتری دوم این دروازه‌بان ملی‌پوش موضوع فسخ غیرقانونی او را متذکر شده است. این اقدامات باعث شده تا شرایط بیرانوند پیچیده‌تر شود و او در بلاتکلیفی به سر ببرد.

کد خبر: ۷۹۲
هیچ تیمی با بیرانوند قرارداد نمی‌بندد؛ اقدام پرسپولیس علیه گلر جنجالی و سپاهان

ماجرای فسخ قرارداد

علیرضا بیرانوند پس از فسخ یکطرفه قراردادش با پرسپولیس، دچار مشکلاتی برای عقد قرارداد با تیم‌های دیگر شده است. این فسخ باعث شده تا تیم‌های خواهان او با تردیدهای جدی مواجه شوند.

شک و تردید تراکتور

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور تبریز، در آستانه امضای قرارداد با بیرانوند، به دلیل مشکلات حقوقی این فسخ از جذب او صرف‌نظر کرد. شک و تردیدهای زنوزی ناشی از شکایت قطعی پرسپولیس علیه این دروازه‌بان بود.

ابهامات سپاهان

پس از تراکتور، سپاهان اصفهان نیز به دنبال جذب بیرانوند بود، اما تحقیقات حقوقی آنها نشان داد که موضوع فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس هنوز حل نشده است. این مسئله باعث شد تا سپاهان نیز از هرگونه اقدام برای جذب او دست نگه دارد و منتظر تعیین تکلیف از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان بماند.

وضعیت بلاتکلیف بیرانوند

بیرانوند در آستانه شروع تمرینات تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر، در انتظار حل و فصل دعوای حقوقی‌اش با پرسپولیس است.  مشکلات حقوقی ناشی از فسخ یکطرفه قرارداد باعث شده تا تیم‌های دیگر از عقد قرارداد با او منصرف شوند.

وکیل بیرانوند تاکید کرده که می‌توانند هرگونه تعهد نسبت به این موضوع را کتبی بدهند، اما همچنان تیمی حاضر به بستن قرارداد با او نشده است.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها