جریمه ۷۰ هزار دلاری و محرومیت باعث جدایی مدافع پرحاشیه پرسپولیس می‌شود؟

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل شکایت ایجنت سابق خود با جریمه سنگین و محرومیت مواجه شده و این موضوع احتمال جدایی او از جمع سرخ‌ها را به شدت افزایش داده است.

کد خبر: ۷۸۵
جریمه ۷۰ هزار دلاری و محرومیت باعث جدایی مدافع پرحاشیه پرسپولیس می‌شود؟

محمدحسین کنعانی‌زادگان که فصل گذشته با وجود پیشنهادات مالی مناسب، قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد، اکنون با شکایت ایجنت سابق خود روبرو شده است. او به دلیل عدم پرداخت مطالبات ایجنتش، محکوم به پرداخت جریمه ۷۰ هزار دلاری شده که رقمی معادل ۴ میلیارد تومان است.

این اتفاق باعث شده تا کنعانی‌زادگان به لحاظ روحی تحت فشار قرار بگیرد و حتی دعوت باشگاه برای حضور در سفارت هلند و دریافت ویزای سفر به اردوی تیم را نیز بی‌پاسخ بگذارد.

جریمه ۷۰ هزار دلاری علاوه بر مشکلات روحی، برای کنعانی‌زادگان تبعات دیگری نیز به همراه داشته است. او به دلیل این جریمه با محرومیت سه هفته‌ای روبرو شده و سه بازی ابتدایی لیگ را از دست خواهد داد.

از سوی دیگر، جریمه سنگین و محرومیت باعث شده تا کنعانی‌زادگان به دنبال پیشنهادات خارجی باشد. گفته می‌شود که او از تیمی در امارات پیشنهاد دارد و در صورتی که این پیشنهاد جدی باشد، بعید است که فصل آینده نیز در پرسپولیس بماند.

کنعانی‌زادگان در این فصل با توجه به جریمه ۷۰ هزار دلاری، مبلغی نزدیک به ۵ میلیارد تومان از دست خواهد داد و نسبت به برخی بازیکنان دیگر در پرسپولیس، دریافتی کمتری خواهد داشت. این موضوع باعث شده تا او به طور جدی به دنبال راهی برای جبران این خسارت مالی باشد و پیشنهاد خارجی را به عنوان یکی از گزینه‌های پیش روی خود می‌بیند.

با توجه به شرایط موجود، به نظر می‌رسد احتمال جدایی کنعانی‌زادگان از پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی وجود داشته باشد. هواداران پرسپولیس که امیدوار به درخشش این مدافع ملی‌پوش در فصل جدید بودند، باید منتظر بمانند و ببینند که چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک