واکنش درویش به خداحافظی دانیال اسماعیلی‌فر: محروم می‌شد

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در حاشیه همایش سالانه مدیران باشگاه‌های لیگ برتری، به موضوع سقف قراردادها و چالش‌های پیش روی باشگاه‌ها در این زمینه اشاره کرد.

کد خبر: ۷۷۶
واکنش درویش به خداحافظی دانیال اسماعیلی‌فر: محروم می‌شد

 

درویش با اشاره به جلسه مربوط به سقف قراردادها در این همایش، گفت: «همه باشگاه‌ها معتقد بودند که قانون سقف قراردادها قانون خوبی است. اما اگر قرار نبود سالیانه ۲۵ درصد به این موارد اضافه شود، تا چند سال دیگر بودجه باشگاه‌ها به هزار میلیارد هم می‌رسید.»

او با طرح سوالی در مورد تناقض رشد قراردادها و کیفیت فوتبال ایران، ادامه داد: «رشد فوتبال ما در سالیان اخیر چطور بوده که قراردادها به این میزان رشد کرده است؟ ترکیب تیم ملی را ببینید، چند بازیکن جدید در ترکیب آن داریم؟ بازیکنانی هستند که ۱۰ سال است در تیم ملی حضور دارند و ترکیب تیم همان است. این یعنی فوتبال ما از نظر کیفیتی رشد نداشته، اما از نظر مبلغ قرارداد هم‌گام با تورم بالا آمده است. شاید چند برابر تورم هم مبلغ قراردادها رشد کرده که به نظرم باید یک راهکاری برای آن در نظر گرفته شود.»

درویش با انتقاد از بالا رفتن توقعات در فوتبال ایران، اظهار داشت: «بخشی از این موضوع به باشگاه‌ها هم مربوط می‌شود، چرا که ما مدیران توقعات را بالا برده‌ایم. در حال حاضر چند مدیر باشگاه که کمتر فرصت می‌شود خدمت‌شان باشیم، واقعاً کار برای‌شان خیلی سخت است. آنها می‌گویند قرارداد یک بازیکن که پارسال ۲ میلیارد بوده حالا برای تمدید ۲۰ میلیارد پول می‌خواهد. باید فکری برای این موضوع شود. متأسفانه ما کیفیت فوتبال را بالا نبردیم، ولی قیمت بی‌نهایت بالا رفته است.»

مدیرعامل پرسپولیس دو راه حل برای کنترل قیمت‌ها در فوتبال ایران ارائه کرد:

کاهش سقف قراردادها: درویش معتقد است که باید سقف بودجه را پایین‌تر آورد تا باشگاه‌ها نتوانند مبالغ نجومی به بازیکنان پرداخت کنند.

افزایش سهمیه بازیکنان خارجی: او همچنین پیشنهاد می‌کند که سهمیه بازیکنان خارجی را افزایش داد تا با ورود بازیکنان خارجی به لیگ، قیمت بازیکنان داخلی کنترل شود.

درویش: اسماعیلی‌فر اگر برگردد محروم می‌شود

درویش در خصوص ناراحتی دانیال اسماعیلی‌فر از عدم بازگشت به پرسپولیس، گفت: «ما دو شب قبل با هم صحبت کردیم، گویا مشکلی بود که وی نمی‌توانست به پرسپولیس برگردد. اسماعیلی‌فر گفت اگر برگردم شاید محروم شوم. وقتی بازیکن می‌گوید چند برابر پرسپولیس به ما پول می‌دهند من راضی نیستم ضرر کنند.»

صحبت‌های درویش در مورد مهدی لیموچی

مدیرعامل پرسپولیس در مورد گفت‌وگوی خود با محمد رجائیان، مدیرعامل آلومینیوم اراک، درباره انتقال مهدی لیموچی، گفت: «وی کسالتی داشت و تنها در این خصوص بیماری‌اش با او صحبت کردیم.»

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک