خرید دو بازیکن خارجی و جدایی وینگر جنجالی استقلال

استقلال تاکنون به صورت رسمی در نقل و انتقالات فعالیتی نداشته است، اما شنیده می‌شود با دو بازیکن خارجی به توافقاتی رسیده.

کد خبر: ۶۸۳
خرید دو بازیکن خارجی و جدایی وینگر جنجالی استقلال

حسین حسینی، کاپیتان استقلال فصل فوق العاده‌ای را سپری کرد، اما به نظر می‌رسد موضوعاتی خارج از زمین فوتبال و اتفاقی که در دیدار برابر آلومینیوم افتاده است، ممکن است ادامه حضور او در استقلال را با مشکل روبرو کند.

در همین زمینه خبرورزشی نوشت: در اتفاقی عجیب باشگاه استقلال با یک گلر کروات به توافق رسیده است و قرار است این گلر کروات جانشین سیدحسین حسینی شود که فصل فوق العاده خوبی را در این تیم سپری کرده است.

شنیده های ما حاکی از آن است که استقلالی ها بدون سر و صدا دومین خارجی خود را هم به خدمت گرفتند و موفق شدند با یک وینگر اروپایی توافقات لازم را انجام دهند. به زودی از این دو خرید جدید استقلال رونمایی خواهد شد و این دو بازیکن جدید راهی تهران می شوند.

همچنین شنیده می شود با توجه به خرید وینگر اروپایی توسط باشگاه استقلال، مهرداد محمدی که ۶ بازی ابتدایی فصل بعد را هم به دلیل محرومیت از دست خواهد داد، در آستانه جدایی از جمع آبی ها قرار دارد و احتمال جدایی این بازیکن از استقلال بسیار بالاست.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها