گوستاوو بلانکو: بازی‌هایی را دیده‌ام که داورها به نحوی به تیم‌های دیگر کمک کرده‌اند

مهاجم آرژانتینی استقلال در مورد داوری‌های لیگ گفت: بازی‌هایی را دیده‌ام که داورها به نحوی به تیم‌های دیگر کمک کرده‌اند.

کد خبر: ۴۰۲
گوستاوو بلانکو: بازی‌هایی را دیده‌ام که داورها به نحوی به تیم‌های دیگر کمک کرده‌اند

گوستاوو بلانکو درخصوص شرایط تساوی با نساجی و از دست رفتن صدرنشینی استقلال، اظهار داشت: بازی آخر بد بازی نکردیم. ۳ امتیاز را احتیاج داشتیم اما متاسفانه موفق به کسب آن نشدیم.

وی افزود: الان شرایط تیم خوب است و بچه‌ها با روحیه هستند. در این دو بازی باید برای برد به زمیم برویم و مطمئنم می‌توانیم این ۶ امتیاز را کسب کنیم.

مهاجم آرژانتینی استقلال در مورد داوری مسابقات و نارضایتی اعضای این تیم، عنوان کرد: برای من هم این اتفاق افتاده که در بازی روی‌ من خطا شده اما داور نگرفته است. بازی‌هایی را دیده‌ام که داورها به نحوی به تیم‌های دیگر کمک کرده‌اند. سوت‌هایی زده‌اند که تصمیمات درستی نبوده و اشتباه بوده است.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود داوری‌های لالیگا هم به نفع رئال مادرید است، اظهار داشت: (با خنده) آنجا VAR هست و شرایط متفاوت است.

بلانکو در مورد اینکه آیا شرایطی مشابه شرایط فعلی استقلال را قبلا در دوران بازی‌اش در لالیگا تجربه کرده، گفت: در دوران بازی‌ام این اتفاق افتاده و مجبور بودیم بازی‌های باقی مانده را ببریم. می‌دانم در چه شرایطی هستم و این را قبلا تجربه کردم.

مهاجم استقلال ادامه داد: از هواداران خیلی ممنون هستم. خیلی رفتار خوبی با من داشته‌اند. در همه بازی‌ها، من و همبازیانم کمک و حمایتشان را حس می‌کنیم. آن‌ها بازیکن دوازدهم تیم هستند و همیشه به ما کمک می‌کنند. از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی درمورد مقایسه لیگ ایران با آرژانتین، گفت: در تمام دنیا، لیگ‌ها خیلی رقابتی شده‌اند. رقابت‌ها نزدیک است و در ایران هم این اتفاق می‌افتد. امروز در دنیا با وجود تکنولوژی، رقابت تیم‌ها خیلی نزدیک است. لیگ ایران هم پویا است و بازیکنان خوبی دارد.

بلانکو درمورد اینکه آیا در یک صحنه بازی با نساجی توپ به دست یکی از بازیکنان حریف خورده، عنوان کرد: سانتر شد و فکر می‌کنم پس از ضربه سر یکی از بازیکنان، توپ به دست بازیکن حریف خورد. خیلی سریع بود ولی فکر می‌کنم این اتفاق افتاد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها