کامبک بزرگ پرسپولیس برای صدرنشینی

پرسپولیس در شرایطی که سه بر صفر باخته بود، در نهایت با حساب چهار بر سه به پیروزی رسید.

کد خبر: ۳۶۱
کامبک بزرگ پرسپولیس برای صدرنشینی

در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ در استادیوم آزادی میزبان استقلال خوزستان بود. این دیدار در شرایطی آغاز شد که پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی دروازه‌اش باز شد. علیرضا کاظمی در دقیقه ۳ گل اول استقلال خوزستان را به ثمر رساند. در ادامه دو تمی موقعیت‌هایی را داشتند اما این آسو رستم بود که در دقیقه ۴۰ با یک ضربه زیبا گل دوم استقلال را به ثمر رساند و در نهایت در دقیقه ۳+۴۵ علیرضا کاظمی گل دوم خودش و گل سوم استقلال خوزستان را به ثمر رساند تا این دیدار در نیمه اول با نتیجه ۳ - ۰ به سود استقلال خوزستان به پایان برسد.

در نیمه دوم ساویو روبرتو کارت زرد دوم را گرفت تا استقلال خوزستان ده نفره شود و پرسپولیس فشارش بیشتر کند تا در دقیقه ۷۶ از روی نقطه پنالتی به گل اول برسد. فشار پرسپولیس ادامه داشت و تا در دقایق ۷۸ توسط دانیال اسماعیلی‌فر، ۸۶ عیسی آل‌کثیر و ۶+۹۰ توسط اورونوف به گل برسد تا در نهایت پرسپولیسی‌ها شکست سه بر صفر را به برد چهار بر سه تبدیل کند. پرسپولیس با این نتیجه ۶۲ امتیازی شد و با توجه به تساوی استقلال در قائم شهر، با یک امتیاز اختلاف به استقلال و در فاصله دو هفته به پایان لیگ، صدرنشین شد.

گل‌های بازی

کاظمی پس از دریافت توپ در نزدیکی محوطه جریمه موفق شد محمدحسین کنعانی زادگان را به راحتی از پیش رو بردارد و با ضربه پای راست دروازه پرسپولیس را باز کند. (گل اول استقلال خوزستان)

آسو رستم بعد از کنترل ارسال کرنر در محوطه جریمه با ضربه قوس دار پای چپ توپ را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد. (گل دوم برای استقلال خوزستان)

ارسال بلند دروازه‌بان به سمت محوطه جریمه به کاظمی رسید و ضربه پای راست او دور از دستان بیرانوند به گل تبدیل شد. (گل سوم برای استقلال خوزستان) 

محمدحسین کنعانی زادگان از روی ضربه پنالتی موفق شد دروازه استقلال خوزستان را باز کند. (گل اول برای پرسپولیس)

اسماعیلی فر ارسال توپ به محوطه جریمه را با ضربه محکم پای راست از بین پاهای فرزین گروسیان عبور داد و یکی از گل‌ها را جبران کرد. (گل دوم برای پرسپولیس)

عیسی آل کثیر ارسال پشت مدافعان را کنترل کرد و با ضربه زمینی دروازه استقلال را باز کرد. (گل سوم برای استقلال خوزستان)

اوستون اورونوف توپ برگشتی در مقابل دروازه، توپ را به راحتی با ضربه پای راست وارد دروازه کرد. (گل چهارم برای پرسپولیس)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، حسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، محمود مطلق‌زاده، جواد آقایی‌پور، بهروز بارانی، آسو رستم، علیرضا کاظمی، حسین ساکی، دوستونیک تورسانو، ساویو روبرتو، علیرضا خوشکفا و محمد آبشک.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها