عضو کمیته استیناف، رای کمیته استیناف را رد کرد

معضلی به نام «چگونه مهدی هاشمی‌نسب را محروم کنیم؟»

در حالی که کمیته استیناف یک جلسه از محرومیت مهدی هاشمی‌نسب را تعلیق کرده بود، عضو این کمیته یک اظهارنظر عجیب کرده است!

کد خبر: ۳۳۳
معضلی به نام «چگونه مهدی هاشمی‌نسب را محروم کنیم؟»

مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال به دلیل لب‌خوانی از سوی کمیته انضباطی دو جلسه محروم شد. پس از صدور این رای، استقلال نسبت به آن در کمیته استیناف درخواست فرجام خواهی کرد. روز گذشته کمیته استیناف با صدور حکمی که بر روی سایت فدراسیون منتشر شد، یک جلسه از محرومیت مهدی هاشمی‌نسب را تعلیق کرد. در بخشی از حکم کمیته استیناف آمده است: «ولیکن به لحاظ فقدان سابقه محکومیت، مستندا به ماده ۱۰۷ مقررات مذکور قرار تعلیق اجرای حکم یک جلسه از محرومیت فوق تا پایان نیم فصل ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ صادر و اعلام می شود. رأی صادره قطعی است.»

معنی حکم منتشر شده توسط کمیته استیناف این است که هاشمی‌نسب که دیدار قبلی استقلال برابر فولاد از سکوهای هواداران بازی را تماشا می‌کرد یک جلسه محرومیت خود را گذرانده و یک جلسه دیگر هم تعلیق شده است و او می‌تواند در قائم شهر و در دیدار حساس برابر نساجی بر روی نیمکت استقلال بنشیند.

اما ظهر امروز اظهارنظری عجیب از مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال منتشر شد. در این مصاحبه دادرس گفته است:‌ «محرومیت قبلی هاشمی‌نسب اجرا خواهد شد. او در بازی بعدی استقلال با نساجی مازندران محروم است. کمیته انضباطی اعلام کرد که هاشمی نسب محروم است و درست هم رأی داد. کمیته استیناف رأی محرومیت هاشمی‌نسب را تأیید می‌کند و او در بازی بعدی استقلال محروم است.»

این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که ادعای مهدی دادرس تماما برخلاف رای صادر شده در کمیته استیناف است.

باید منتظر ماند و در نهایت دید که آیا مطابق حکم اعلامی، مهدی هاشمی‌نسب در دیدار استقلال برابر نساجی می‌تواند تیمش را همراهی کند یا در موردی نادر، اتفاقی خلاف با حکم کمیته استیناف خواهد افتاد!

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها