بختیاری‌زاده پس از شکست استقلال مقابل النصر: فرصت‌ها را از دست دادیم، اما نمایش خوبی داشتیم

سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از دیدار استقلال مقابل النصر، عملکرد تیمش را ستود و تاکید کرد که استقلال با وجود شکست، بازی فنی و دفاعی خوبی به نمایش گذاشت. وی همچنین به عدم دقت در استفاده از فرصت‌های ضد حمله اشاره کرد.

کد خبر: ۱۷۶۲
بختیاری‌زاده پس از شکست استقلال مقابل النصر: فرصت‌ها را از دست دادیم، اما نمایش خوبی داشتیم

سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از دیدار حساس استقلال مقابل النصر عربستان اظهار داشت:«امروز شاهد یک بازی فنی و زیبا از هر دو تیم بودیم. استقلال و النصر با دو برنامه متفاوت به میدان آمدند و هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند.» وی افزود: «ما کمی عقب‌تر از حریف بازی کردیم، چرا که می‌دانستیم آن‌ها در خط حمله بازیکنان خلاق و باتجربه‌ای مانند رونالدو و مانه دارند. هدف ما بستن فضاها بود تا مانع از دسترسی آن‌ها به موقعیت‌های خطرناک شویم و از سوی دیگر به دنبال ضربه زدن به آن‌ها در ضد حملات بودیم.»

بختیاری‌زاده همچنین درباره عملکرد دفاعی تیمش توضیح داد: «به جز یک صحنه که تمرکز دفاعی ما از دست رفت و منجر به گل النصر شد، در کارهای دفاعی نمایش قابل قبولی داشتیم. استقلال در ضد حملات نیز موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت، اما دقت کافی را نداشتیم و این فرصت‌ها از دست رفت. حتی پس از گل هم شانس جبران داشتیم، ولی نتوانستیم به درستی از آن استفاده کنیم.»

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره دلیل رویکرد دفاعی تیمش در این دیدار گفت: «انتخاب این استراتژی بر اساس ابزارهایی که در اختیار داشتیم، اتخاذ شد. این موضوع به بازی خانگی یا خارج از خانه ارتباطی نداشت. باور ما این بود که با این سبک بازی می‌توانیم فضا را از بازیکنان ستاره‌دار النصر مانند رونالدو و مانه بگیریم و از طریق ضد حمله به آن‌ها ضربه بزنیم. اگر از فرصت‌های به دست آمده بهتر استفاده می‌کردیم، نتیجه به نفع ما تغییر می‌کرد.»

بختیاری‌زاده همچنین به تاثیر شرایط میزبانی اشاره کرد و گفت: «اگر بازی در خانه برگزار می‌شد، احتمالاً از شرایط میزبانی به نحو بهتری استفاده می‌کردیم. با این حال، بازی در امارات برگزار شد و مهم این بود که به عنوان یک تیم حرفه‌ای برای هر شرایط آماده باشیم. نمایش تیم ما در این بازی خوب بود و همه دیدند که ما فوتبال منطقی و جذابی را به نمایش گذاشتیم، اما متاسفانه نتیجه به نفع ما رقم نخورد.»

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک