استقلال حریف ستاره‌های النصر نشد

در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، استقلال مقابل النصر یک بر صفر شکست خورد.

کد خبر: ۱۷۵۹
استقلال حریف ستاره‌های النصر نشد

در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، استقلال در شرایطی که میزبان بود، از ساعت ۱۹:۳۰ در دوبی مقابل النصر قرار گرفت. در نیمه اول دو تیم بازی پایاپایی را سپری کردند. در این نیمه مهرداد محمدی در دقیقه ۵ مصدوم شد و جای خود را به علیرضا کوشکی داد. در نیمه دوم هم روند نیمه اول ادامه داشت. در این نیمه النصر بیشتر صاحب توپ بود اما استقلال هم در چند نوبت صاحب موقعیت‌هایی شد. در دقیقه ۸۰ و روی ارسال کرنر و ضربه سر کریس رونالدو و واکنش دیدنی حسین حسینی، توپ در دهانه دروازه مقابل لاپورت قرار گرفت تا مدافع سابق منچستر سیتی دروازه استقلال را باز کند.

در ادامه استقلال حملاتی را تدارک دید و موقعیت‌هایی را هم بدست آورد، اما در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. این دیدار آخرین مسابقه‌ای بود که سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی استقلال روی نیمکت نشست و در بازگشت استقلال به تهران، پیتسو موسیمانه هدایت استقلال را برعهده خواهد گرفت.

با این نتیجه استقلال سه امتیازی باقی ماند به رتبه ششم سقوط کرد و النصر هم با ۷ امتیاز به رتبه چهارم رسید.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی (۸۷- میلاد زکی‌پور)، رامین رضاییان، زبیر نیک‌نفس (۸۷ - آرش رضاوند)، دیدیه اندونگ، جلال‌الدین ماشاریپوف (۷۲ - گائل کاکوتا)، محمدحسین اسلامی (۸۷ - گوستاوو بلانکو) و مهرداد محمدی (۷ - علیرضا کوشکی).

ترکیب النصر: بنتو، نواف بوشل، محمد سیماکان (۴۶ - علی اللجامی)، ایمریک لاپورت، سالم النجدی (۴۶ - سلطان الغنام)، خیبری (۴۶ - علی الحسن)، بروزوویچ، اوتاویو، آنجلو گابریل (۶۵ - کالیسکا)، سادیو مانه (۸۲ - ویسلی) و کریستیانو رونالدو.

داور: ادهم مخادمه از اردن

کارت زرد: ماشاریپوف (۴۶) از استقلال

نیمه اول

در همان ابتدای بازی و در یک برخورد، در دقیقه ۶ مهرداد محمدی مصدوم شد و علیرضا کوشکی به جای او وارد زمین شد.

اولین فرصت بازی در دقیقه ۱۸ برای النصر به دست آمد و بوشل با یک شوت در محوطه جریمه استقلال تلاش کرد تیمش را به گل برساند اما حسینی شوت او را در آغوش گرفت.

در دقیقه ۲۱ هم شوت کریستیانو رونالدو از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

در دقیقه ۲۷ ارسال یک ضربه ایستگاهی از سوی رامین رضاییان با اشتباه دروازه‌بان النصر، می‌توانست خطرساز باشد ولی مدافعان این تیم توپ را راهی کرنر کردند.

در دقیقه ۳۱ هم شوت نه چندان خوب ماشاریپوف از کنار دروازه النصر راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۶ فرصت خوبی نصیب ماشاریپوف شد اما شوت او به شکلی خطرناک از بالای دروازه النصر راهی اوت شد.

در دقیقه ۴۰ این دیدار رونالدو تلاش کرد با یک شوت دروازه استقلال را باز کند اما شوت او را حسینی براحتی در آغوش گرفت.

در دقیقه ۴۲، خروج عالی حسینی مانع از یک و دو رونالدو و آنجلو گابریل شد تا دروازه استقلال بسته بماند.

در اواخر این نیمه هم تلاش دو تیم حاصلی نداشت تا دو تیم بدون گل مساوی راهی رختکن شوند.

نیمه دوم

نیمه دوم این دیدار پایاپای و درگیرانه آغاز شد و دو تیم تلاش داشتند موقعیت جدی گلزنی به دست آورند ولی در این امر ناکام بودند و به همین دلیل اولین فرصت نیمه دوم در دقیقه ۷۱ رقم خورد. در این دقیقه از بازی، تالیسکا با یک شوت تلاش کرد النصر را به گل برساند اما شوت او را حسینی با واکنشی عالی راهی کرنر کرد. 

در دقیقه ۷۳ استقلال روی پاس عالی کاکوتا به کوشکی، موقعیت خوبی به دست آورد ولی کوشکی نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و دروازه‌بان النصر توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه ۷۴ هم رونالدو صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که دخالت مرادمند و در ادامه حسینی مانع از گلزنی او شدند.

در دقیقه ۷۹، حضور به موقع سیلوا مانع از گلزنی النصر شد و در ادامه او بازهم با جاگیری خوب مانع از گلزنی حریف شد.

در دقیقه ۸۱ تیم النصر به گل رسید. کرنر ارسالی با ضربه سر رونالدو همراه شد و حسینی توپ را دفع کرد ولی لاپورت بازیکن النصر دروازه خالی استقلال را با یک ضربه سر باز کرد.

در اواخر بازی تلاش النصر و استقلال حاصلی نداشت و دو تیم از فرصت‌های نصفه و نیمه خود نتوانستند استفاده لازم را ببرند و در نهایت این بازی با برتری یک گله تیم النصر به پایان رسید.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک