شکست تلخ پرسپولیس مقابل السد؛ قرمزها ناتوان از پیروزی و گلزنی!

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا با نتیجه یک بر صفر مقابل السد قطر متحمل شکست شد. با وجود برتری و حملات متعدد شاگردان خوان کارلوس گاریدو، بی‌دقتی در ضربات نهایی موجب شد که سرخ‌پوشان این فرصت را از دست بدهند و امیدهایشان برای صعود به مرحله بعد کمرنگ شود.

کد خبر: ۱۷۵۵
شکست تلخ پرسپولیس مقابل السد؛ قرمزها ناتوان از پیروزی و گلزنی!

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، پرسپولیس شب گذشته در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف السد قطر رفت. این دیدار که با امیدهای زیادی برای سرخ‌پوشان آغاز شد، در نهایت با پیروزی یک بر صفر تیم قطری به پایان رسید. با وجود آنکه شاگردان خوان کارلوس گاریدو در طول بازی برتری چشمگیری نسبت به حریف خود داشتند و بارها به دروازه السد حمله کردند، اما نتوانستند از این فرصت‌ها بهره ببرند و نتیجه را به سود خود تغییر دهند. 

پرسپولیس که در نیمه اول و دوم پس از دریافت گل تلاش بسیاری برای جبران نتیجه انجام داد، بارها دروازه السد را تهدید کرد، اما عدم دقت در زدن ضربات نهایی موجب شد تا همه فرصت‌ها از دست برود و این شکست تلخ رقم بخورد. 

آمار ناامیدکننده پرسپولیس در گلزنی

سرخ‌پوشان در این مسابقه ۲۴ بار به سمت دروازه السد شوت زدند که دروازه‌بان تیم قطری، برشام، موفق شد پنج توپ را مهار کند و سه موقعیت مسلم گلزنی نیز از سوی بازیکنان پرسپولیس از دست رفت. بی‌دقتی مهاجمان تیم گاریدو باعث شد تا آن‌ها با وجود امید گل ۲.۲۸، موفق به گلزنی نشوند و دست خالی قطر را ترک کنند. این نخستین بار است که پرسپولیس در یک بازی با امید گل بالای ۲ نتوانسته به گل برسد.

موضوع قابل توجه دیگر این است که پرسپولیس در سه بازی اخیر خود در لیگ نخبگان آسیا ۴۷ شوت به سمت دروازه حریفان زده و امید گل ۴.۲۵ را به ثبت رسانده، اما تنها یک گل به ثمر رسانده است. این فرصت‌سوزی‌ها نقطه ضعفی است که خوان کارلوس گاریدو نیز در نشست خبری پس از بازی به آن اشاره کرد و به وضوح نارضایتی خود را از عملکرد مهاجمان اعلام کرد. 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک