پرسپولیس - الغرافه هم در کشور ثالث؛ پرسپولیس هم در دوبی میزبانی می‌کند؟

بعد از دیدار تیم ملی مقابل قطر و استقلال مقابل النصر، پرسپولیس هم باید در کشور ثالث به مصاف الغرافه برود.

کد خبر: ۱۷۵۱
پرسپولیس - الغرافه هم در کشور ثالث؛ پرسپولیس هم در دوبی میزبانی می‌کند؟

تحولات منطقه و مشکلات پروازی به ایران باعث شد که AFC میزبانی دیدارهای ایران مقابل قطر و استقلال مقابل النصر عربستان را از ایران بگیرد و تیم‌های ایرانی مجبور به مصاف با رقبا در کشور ثالث شوند. تیم ملی هفته گذشته در دوبی به مصاف قطر رفت و استقلال هم روز شنبه در همان استادیوم در دوبی به مصاف النصر خواهد رفت.

حالا دومینوی میزبانی تیم‌های ایرانی در کشور ثالث به پرسپولیس رسیده است و پرسپولیس هم مجبور است برای میزبانی از الغرافه در هفته چهارم لیگ نخبگان آسیا کشور و استادیوم دیگری را معرفی کند.

بنا به اعلام باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران بعد از مصاف با السد، در چهارمین پیکار خود از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (نخبگان)، دوشنبه، ۱۴ آبان، میزبان الغرافه خواهند بود. این بازی با توجه به دستورالعمل‌های صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال و فیفا، امکان برگزاری در ایران را ندارد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا در همین ارتباط با ارسال نامه‌ای که از طریق فدراسیون فوتبال ایران در اختیار باشگاه قرار گرفت، خواهان معرفی کشور ثالث و ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه شد.
از اولویت‌های باشگاه پرسپولیس برای انجام این مسابقه با توجه به سهولت سفر و امکان حضور هواداران پرسپولیس و تماشاگران ایران، کشور امارات است. در این ارتباط پس از اخذ تصمیم نهایی، مراتب به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک