سهراب بختیاری‌زاده: حسینی اشتباهش را پذیرفت اما حاضر به عذرخواهی نشد

پس از شکست سنگین استقلال مقابل ذوب‌آهن، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری به تحلیل بازی و دلایل شکست پرداخت. او با اشاره به عملکرد بازیکنان در هر دو نیمه، به موضوع کنار گذاشتن حسین حسینی و تأثیر این اتفاق بر روند تیم اشاره کرد و بر اهمیت نظم و دیسیپلین در تیم تأکید کرد.

کد خبر: ۱۷۴۰
سهراب بختیاری‌زاده: حسینی اشتباهش را پذیرفت اما حاضر به عذرخواهی نشد

سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت استقلال، پس از شکست سه بر صفر مقابل ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر، ضمن تبریک به تیم حریف، به تحلیل عملکرد استقلال در این دیدار پرداخت. او تأکید کرد که تیمش در نیمه اول فرصت‌های زیادی داشت اما در نیمه دوم دچار بی‌نظمی شد. بختیاری‌زاده همچنین در خصوص کنار گذاشتن حسین حسینی و تأثیر این مسئله بر تیم توضیحاتی داد و به نقش نظم و دیسیپلین در موفقیت تیم اشاره کرد.

سهراب بختیاری‌زاده پس از شکست استقلال مقابل ذوب آهن در نشست خبری، گفت: قبل از هرچیز به ذوب آهن تبریک می‌گویم. اعتقاد داریم نیمه اول خیلی خوب بودیم و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم. می‌توانستیم دست پر به رختکن بیاییم ولی از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. 

وی افزود:  نیمه دوم هم بد شروع نکردیم و در حال تحمیل خود به حریف بودیم اما روی یک صحنه که عدم تمرکز رخ داد، گل خوردیم. این صحنه‌ها در فوتبال پیش می‌آید. ما بعد از گل اول بی نظم شدیم ولی با آمدن ماشاریپوف شکل خوبی داشتیم و موقعیت ایجاد کردیم. وقتی گل دوم را خوردیم نظم تیمی و امیدمان را از دست دادیم.

بختیاری‌زاده ادامه داد: گل سوم را دریافت کردیم و به نوعی فکر می‌کنم ذوب آهن مستحق پیروزی بود. ما در نیمه اول بالای چهار موقعیت داشتیم ولی نیمه دوم تیم ذوب آهن مستحق پیروزی بود. 

وی درباره کنار گذاشتن حسینی از تیم گفت: همیشه یک تیم از نظر فنی به همه بازیکنان نیاز دارد ولی چیزی که از همه مسائل مهم تر است، نظم و دیسیپلین حرفه‌ای است که همه ارکان باشگاه باید داشته باشند. قرار نیست مسائل خانوادگی در باشگاه رسانه‌ای شود.

وی افزود: حسینی یکی از ستون های اصلی باشگاه است و می‌دانیم چقدر برای باشگاه زحمت کشیده است ولی یک تفکر و ذهنیت اشتباه که در باشگاه استقلال تبدیل به رفتار عادی شده است این است که هر اتفاقی رسانه‌ای می‌شود. ارتباط بین باشگاه، بازیکن و رسانه باید باشد ولی وقتی می‌گوییم خانواده هستیم دلیل نمی‌شود که همه مسائل ریز در باشگاه رسانه‌ای شود. حسینی متاسفانه بعد از بازی هوادار نکاتی را رسانه‌ای کرد که باید با مدیریت باشگاه آن را حل کند.

بختیاری‌زاده اضافه کرد: برای مدیریت این موضوع خیلی سنگین بود که حسینی موضوع دروازبان بوسنیایی را رسانه ای کرد در صورتی که باشگاه اعتقاد داشت چنین مبلغی را پرداخت نکرده است. بعد از آن ماجرا با حسینی تماس گرفتم و به او گفتم به عنوان کاپیتان تیم نمی‌خواهد عذرخواهی کند. اینکه باشگاه پولی پرداخت کرده است درست نیست و شما مصاحبه کن و بگو که چنین چیزی نبوده است ولی او این موضوع را قبول نکرد.

وی عنوان کرد: حسینی اول به من گفت این کار را انجام می‌دهد ولی بعد از آن قبول نکرد و مدیریت هم گفت تا شما مصاحبه نکنی و نگویی که چنین چیزی نبوده است نمی توانی در اردو حاضر شوی. او باید به کمیته انظباطی باشگاه برود و مشکلش را حل کند.

بختیاری زاده ادامه داد: نبود حسینی و هر بازیکن دیگر می‌تواند کار را سخت کند ولی نمی‌تواند برای مربی بهانه باشد. ما یک تیم هستیم. بازی هایی بوده که با حسینی هم باختیم ولی بازی های دیگر هم بوده که ما را از شکست نجات داده است. باید یاد بگیریم که گروه برای ما مهمتر از هرچیز باشد. حسینی اشتباهش را قبول کرد ولی حاضر به مصاحبه نشد. با این حال من برایش احترام قائلم ولی ای کاش قبول می کرد. از سه روز قبل ذهنیتم این بود که خالدآبادی در این بازی به میدان برود. نمی شود گفت چون او در دروازه بود ما سه گل خوردیم. ما موقعیت‌های بسیار زیادی را از دست دادیم و به بدترین نوع ممکن گل خوردیم. 

وی ادامه داد: این شکست ها برای هر تیمی اتفاق می افتد. باید عذرخواهی کنیم و ناراحت باشیم. چیزی که مهم است این است که باید ضعف هایمان را شناسایی کنیم و نظم داشته باشیم تا شرایط را تغییر دهیم.

بختیاری‌زاده درباره اعتراض هواداران استقلال گفت: ما به هواداران متعهدیم. وقتی ما گلی دریافت نکرده بودیم تیم تشویق می شد و زمانی هم به خانواده مدیریت و مالک توهین می شد. من سخنگوی دیگران نیستم ولی ما همه با یکدیگر در ارتباط هستیم. بازیکن در این شرایط می خواهد به کار بزرگی دست بزند و این باعث می شود تا درصد اشتباهش بالا برود. این کار غیر فوتبالی و زشتی است. وقتی ما هنوز گل نخوردیم یک بخش از ورزشگاه توهین و شعار حیا کن رها کن است.

وی در آخر گفت: همه این ها دلیل بر باخت و شکست خانگی نمی شود ولی زیبنده و در خور باشگاه استقلال نیست.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک