مصاحبه تند مالک تراکتور دردسرساز شد؛ احضار زنوزی و نصیرزاده به کمیته اخلاق

مصاحبه جنجالی و انتقادی محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، علیه فدراسیون فوتبال و پرسپولیس، عواقب سنگینی به دنبال داشت. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به سرعت واکنش نشان داد و او را به همراه هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور، برای ارائه توضیحات به این کمیته فراخواند.

کد خبر: ۱۷۱۵
مصاحبه تند مالک تراکتور دردسرساز شد؛ احضار زنوزی و نصیرزاده به کمیته اخلاق

روز گذشته، یک مصاحبه پر از انتقاد و کنایه از سوی محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، از طریق رسانه رسمی این باشگاه منتشر شد. در این گفت‌وگو، زنوزی با ادبیاتی تند به عملکرد فدراسیون فوتبال به شدت اعتراض کرد و به ویژه به تصمیمات کمیته تعیین وضعیت و ارتباط آن با باشگاه پرسپولیس اشاره کرد. او با مطرح کردن انتقادات سنگینی، سیاست‌های فدراسیون را زیر سوال برد و به گونه‌ای از روند بررسی‌های این نهاد انتقاد کرد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و فضای فوتبال کشور داشت.

انتشار این مصاحبه، به سرعت توجه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را جلب کرد. در پی این اظهارات جنجالی، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با صدور ابلاغیه‌ای اعلام کرد که محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، و هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور باید برای ارائه توضیحاتی در رابطه با این مصاحبه در جلسه این کمیته حاضر شوند.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک