بازگشت کریم باقری به پرسپولیس: امیدوارم با گاریدو نتایج درخشانی رقم بزنیم

کریم باقری، اسطوره باشگاه پرسپولیس، پس از یک سال دوری به کادر فنی تیم بازگشت. او با ابراز خوشحالی از این بازگشت و تشکر از مدیرعامل باشگاه، امید دارد که همراه با گاریدو و حمایت هواداران، موفقیت‌های بیشتری برای پرسپولیس رقم بخورد.

کد خبر: ۱۷۰۵
بازگشت کریم باقری به پرسپولیس: امیدوارم با گاریدو نتایج درخشانی رقم بزنیم

کریم باقری پس از امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس و بازگشت به کادر فنی این تیم اظهار داشت: "از آقای درویش، مدیرعامل باشگاه، بابت صحبت‌هایی که یک ماه و نیم پیش با من داشتند بسیار متشکرم. ایشان گفتند که علاقه دارند من دوباره به تیم بپیوندم و من هم پاسخ دادم که همیشه در کنار پرسپولیس بوده‌ام. حتی زمانی که در تیم نبودم، باز هم حمایتم را از تیم دریغ نکرده‌ام."

او در ادامه افزود: "آقای درویش لطف بزرگی کردند و همه کارهای لازم برای بازگشت من را انجام دادند. خوشحالم که بعد از یک سال دوباره به پرسپولیس بازگشته‌ام. امیدوارم بتوانیم با هم تلاش کنیم و نتایج خوبی را رقم بزنیم."

باقری در خصوص بازگشت به نیمکت پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد و گفت: "خیلی خوشحالم که دوباره بخشی از کادر فنی پرسپولیس هستم. خدا را شکر تیم در حال حاضر با هدایت آقای گاریدو عملکرد خوبی داشته و نتایج خوبی کسب کرده است. هواداران نیز حمایت کامل خود را از تیم نشان داده‌اند. امیدوارم که با همکاری و اتحاد، بتوانیم نتایج درخشانی برای پرسپولیس رقم بزنیم."

در پاسخ به این سوال که آیا با گاریدو صحبت کرده است، باقری توضیح داد: "من هنوز آقای گاریدو را ملاقات نکرده‌ام. آقای درویش مذاکرات لازم را انجام داده‌اند و قرار است بعد از بازگشت گاریدو، جلسه‌ای داشته باشیم و ببینیم چطور می‌توانیم با هم همکاری کنیم. امیدوارم به یاری خداوند همه چیز به خوبی پیش برود."

باقری همچنین درباره ارتباطش با بازیکنان گفت: "در این مدت زیاد با بازیکنان در تماس نبودم، اما با برخی از آن‌ها ارتباط داشتم و محبت آن‌ها را هم دیدم. همان‌طور که می‌دانید، لیگ هر سال سخت‌تر می‌شود و ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا موفقیت‌های بیشتری به دست آوریم."

در پایان، اسطوره پرسپولیس از هواداران تیم تشکر کرد و گفت: "از همه هواداران پرسپولیس که همیشه از من حمایت کرده‌اند، صمیمانه متشکرم. دست تک‌تک آن‌ها را می‌بوسم و امیدوارم تا زمانی که در تیم هستم، بتوانم به همراه آن‌ها نتایج خوبی را رقم بزنم."

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک