سرمربی خارجی در راه استقلال؛ احتمال رونمایی طی ۲۴ ساعت آینده

پس از جدایی جواد نکونام از تیم استقلال، این باشگاه به دنبال انتخاب سرمربی جدید است. گفته می‌شود که مذاکرات با گزینه‌های داخلی و خارجی به مراحل نهایی رسیده و اگر مشکلی پیش نیاید، سرمربی جدید به زودی معرفی خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۹۸
سرمربی خارجی در راه استقلال؛ احتمال رونمایی طی ۲۴ ساعت آینده

باشگاه استقلال پس از جدایی جواد نکونام، وارد مذاکره با چند گزینه داخلی و خارجی برای هدایت تیم شد و اکنون به نظر می‌رسد که این باشگاه در حال نزدیک شدن به انتخاب نهایی سرمربی خود است. بر اساس گزارش‌ها، پس از انجام بررسی‌های لازم، استقلال به دو گزینه نهایی برای تصدی پست سرمربیگری رسیده و مذاکرات در مراحل پایانی قرار دارد.

طبق پیگیری‌های صورت گرفته، در صورتی که مشکل خاصی در روند مذاکرات پیش نیاید، باشگاه استقلال طی ۲۴ ساعت آینده از سرمربی جدید خود رونمایی خواهد کرد. اگر توافقات نهایی با این مربی به دست آید، باشگاه فوراً اقدامات لازم برای تهیه ویزا و بلیت سفر او به تهران را انجام خواهد داد. پیش‌بینی می‌شود که سرمربی جدید در روزهای ابتدایی هفته آینده به تهران سفر کند تا تمرینات تیم را تحت نظارت خود قرار دهد.

همچنین، تمرینات تیم استقلال که به دلیل استراحت چندروزه متوقف شده بود، امروز دوباره زیر نظر سهراب بختیاری‌زاده از سر گرفته می‌شود. بختیاری‌زاده به طور موقت مسئولیت تمرینات را به عهده دارد تا سرمربی جدید به تیم ملحق شود و رسماً هدایت استقلال را بر عهده بگیرد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک