AFC تکلیف محل برگزاری دیدار استقلال - النصر را مشخص می‌کند

دیدار حساس تیم‌های استقلال تهران و النصر عربستان در دور سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا که قرار است اول آبان برگزار شود، همچنان در هاله‌ای از ابهام است. النصر تلاش می‌کند با استناد به دلایل امنیتی، این بازی را به کشوری ثالث منتقل کند و فشارهای رسانه‌ای و مکاتبات با AFC همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۱۶۹۳
AFC تکلیف محل برگزاری دیدار استقلال - النصر را مشخص می‌کند

تیم‌های استقلال تهران و النصر عربستان در حالی قرار است روز اول آبان در چارچوب مرحله سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به مصاف یکدیگر بروند که همچنان محل برگزاری این دیدار مشخص نشده است. باشگاه النصر عربستان در تلاش است تا این مسابقه را به بهانه مسائل امنیتی به کشوری بی‌طرف منتقل کند.

رسانه‌ها و خبرنگاران عربستانی نیز با تمام توان در حال فشار بر فدراسیون فوتبال این کشور هستند تا فدراسیون، مکاتبات بیشتری با کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) انجام دهد و درخواست رسمی خود را برای تغییر محل برگزاری بازی اعلام کند. طبق گزارش‌های منتشر شده، امروز سه‌شنبه باشگاه النصر رسماً درخواست خود را به AFC ارائه داده و خواستار برگزاری این مسابقه در کشور دیگری شده است. 

با این حال، AFC هنوز پاسخ نهایی خود را در این خصوص اعلام نکرده است. رسانه‌های عربستانی می‌گویند که کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه النصر اطلاع داده که تمامی احتمالات مربوط به امنیت مسابقه و محل برگزاری آن را تا قبل از تاریخ بازی بررسی خواهد کرد، اما در عین حال تاکید کرده است که اولویت آن‌ها حفظ برنامه مسابقات و رقابتی عادلانه است.

یکی از خبرنگاران سرشناس عربستانی به نام «عبدالرحمان الشعبی» در صفحه شخصی خود نوشت: "خبرهایی مبنی بر درخواست رسمی فدراسیون فوتبال عربستان برای انتقال دیدار النصر و استقلال به کشوری بی‌طرف به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد که امارات محتمل‌ترین گزینه برای میزبانی این بازی است." 

این مسئله همچنان در حال بررسی است و باید منتظر تصمیم نهایی AFC بود که سرنوشت این دیدار حساس را مشخص خواهد کرد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک