ایران - قطر در زمین ثالث!

تیم ملی فوتبال ایران که برای رویارویی با ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی امروز به تاشکند رسید، بلافاصله پس از ورود به فرودگاه، از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری دیدار ایران و قطر در کشور ثالث مطلع و شوکه شد. حال فدراسیون فوتبال ایران باید تا فردا محل جدید این میزبانی را اعلام کند.

کد خبر: ۱۶۹۰
ایران - قطر در زمین ثالث!

کاروان تیم ملی فوتبال ایران که امروز (سه‌شنبه) برای انجام دیدار حساس خود مقابل ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به شهر تاشکند سفر کرده بود، دقایقی پیش به این شهر رسید. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بلافاصله پس از ورود به فرودگاه تاشکند، از تصمیم غیرمنتظره کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای تغییر محل برگزاری دیدار ایران مقابل قطر مطلع شدند؛ تصمیمی که این بازی حساس را به کشوری ثالث منتقل کرده است.

این تصمیم، که در زمانی حساس و پس از برنامه‌ریزی‌های قبلی برای برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد اتخاذ شده، بازیکنان و کادر فنی را غافلگیر کرد. انتظار می‌رفت این مسابقه در خاک ایران برگزار شود، اما حالا با اعلام AFC، تیم ملی ایران باید از قطر در کشوری ثالث میزبانی کند.

طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام‌شده، فدراسیون فوتبال ایران باید تا فردا و پس از مشورت با امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی، مکان جایگزین را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند تا این تغییر ناگهانی سریعاً به مرحله اجرا درآید. این تغییرات به معنای بازنگری در برنامه‌های میزبانی ایران از قطر است، که به دلیل شرایط جدید، چالشی بزرگ برای تیم ملی به‌همراه دارد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک