افشاگری جنجالی علیرضا بیرانوند؛ هیات مدیره پرسپولیس از بیرانوند رشوه گرفته است؟

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان سابق پرسپولیس، پس از اعلام رای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، در یک افشاگری شوکه‌کننده، اتهامات سنگینی علیه هیات مدیره این باشگاه مطرح کرد.

کد خبر: ۱۶۸۹
افشاگری جنجالی علیرضا بیرانوند؛ هیات مدیره پرسپولیس از بیرانوند رشوه گرفته است؟

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش سابق پرسپولیس، در واکنش به حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال که او را به پرداخت ۲۰ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم کرده و محرومیت تعلیقی برایش در نظر گرفته است، به تازگی دست به افشاگری جنجالی علیه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس زد. این اظهارات او پس از بازی تیم تراکتور مقابل فولاد منتشر شد و توجهات بسیاری را به خود جلب کرد.

در حکم کمیته تعیین وضعیت، علاوه بر محرومیت تعلیقی، بیرانوند به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیارد تومان جریمه نقدی نیز محکوم شد که باعث اعتراض باشگاه پرسپولیس و واکنش‌های تند از سوی این باشگاه شد. اما این تنها بخشی از ماجرا بود؛ چرا که علیرضا بیرانوند در پاسخ به این رای، اتهاماتی علیه هیات مدیره پرسپولیس مطرح کرد که ابعاد جدیدی به این پرونده داد.

بیرانوند در گفت‌وگویی جنجالی گفت: «۲۰ میلیارد تومان را نمی‌دهم، ۵ میلیاردی که هیات مدیره پرسپولیس بابت شیرینی الحاقیه قرارداد از من گرفت را هم پس می‌گیرم.» این افشاگری سنگین باعث شد تا ماجرای شکایت پرسپولیس از بیرانوند وارد فاز جدیدی شود و بر پیچیدگی‌های آن افزوده شود.

در ادامه، بیرانوند با لحنی هشدارآمیز خطاب به پرسپولیس گفت: «اگر خیلی به این ماجرا ادامه بدهند، ویدئواش منتشر خواهد شد.» این تهدید، به‌نظر می‌رسد نشانه‌هایی از مدارک و اسنادی باشد که او ادعا می‌کند در اختیار دارد و می‌تواند به جنبه‌های جدید و چالش‌برانگیزی برای باشگاه پرسپولیس منجر شود.

این اتهامات سنگین علیه هیات مدیره پرسپولیس، واکنش‌های زیادی در فضای فوتبال ایران به دنبال داشته است و حالا باید منتظر واکنش رسمی پرسپولیس به این ادعاهای جنجالی باشیم. آیا این باشگاه به دفاع از خود می‌پردازد یا ابعاد تازه‌ای از این پرونده در روزهای آتی آشکار خواهد شد؟

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک